Jonathan skrev:Då återstår frågan; Vad har en helt normal kille, nåja, gjort för att förtjäna detta ?
Mkt sPaM??
Har alltid misstänkt att Nursey är ubersnäll och nu är det bekräftat.
Jonathan skrev:Då återstår frågan; Vad har en helt normal kille, nåja, gjort för att förtjäna detta ?
¨Jonathan skrev:2115533Det skall förtydligas att jag ej tagit studenten ännu. Det sker den 15 juni (tror jag).
Men tack ändå.
Esquire skrev:2117820Käften slyngel.
Jag är grinigast. Riktigt skitgrinig faktiskt.
Nu t.ex. ska jag snart ut och köra lite med min nya hoj. Och det är sol och plusgrader ute! Du fattar ju hur grinig man blir av det...
General E skrev:2118075Mkt sPaM??
Har alltid misstänkt att Nursey är ubersnäll och nu är det bekräftat.
Ända tills du träffar ett pojkvänsämne och du inser att din "vän" plötsligt är otroligt svartsjuk. Hur nu det kunde komma sig, ni var ju bara vänner.Nursey skrev:2117164Man kan vara vanner men da skall det inte vara nagot sex involverat..for da gar det snett med vanskapen, och bada maste vara pa samma vaglangd. Sedan att det kanske ar knepigt att inte blanda ihop attraktion med vanskapen ar en annan femma. Men det gar
Du har mycket att lära, det märks.Jonathan skrev:Sen ska du inte lyssna på Valmers, han är en gammal surgubbe som inte fått nåt sen dino-tiden
valmers skrev:2119037Ända tills du träffar ett pojkvänsämne och du inser att din "vän" plötsligt är otroligt svartsjuk. Hur nu det kunde komma sig, ni var ju bara vänner.
Du har mycket att lära, det märks.
valmers skrev:2119037Ända tills du träffar ett pojkvänsämne och du inser att din "vän" plötsligt är otroligt svartsjuk. Hur nu det kunde komma sig, ni var ju bara vänner.
Är man kräsen blir man utan, säger GSXR1100R.snabbåka skrev:2119230Respekt till dig som vågar stå för din sexuella läggning, även fast det är ett "hett" ämne och fördomarna är många.
snabbåka skrev:2119230Respekt till dig som vågar stå för din sexuella läggning, även fast det är ett "hett" ämne och fördomarna är många.
Nursey skrev:2119238Jona blir inte svartis. A..vi är VÄNNER och B..pojkvänsämnen exsisterar inte, jag har kollat ...Nu är det NUCKA 2007 som gäller
Klart han har mycket att lära, han är 18 och du är... 20 +moms
valmers skrev:2119233Är man kräsen blir man utan, säger GSXR1100R.
Tack Pinky och alla goa människor som sagt så snälla saker..jag blirPinky skrev:2118111Nursey är en bra och go tjej .
Du tror att ni är vänner, men om han var tvungen att svara ärligt skulle han erkänna att han vill sätta på dig. Inget konstigt med det.Nursey skrev:2119238Jona blir inte svartis. A..vi är VÄNNER och B..pojkvänsämnen exsisterar inte, jag har kollat ...Nu är det NUCKA 2007 som gäller
Nursey skrev:2119672Tack Pinky och alla goa människor som sagt så snälla saker..jag blir
valmers skrev:2119747Du tror att ni är vänner, men om han var tvungen att svara ärligt skulle han erkänna att han vill sätta på dig. Inget konstigt med det.
valmers skrev:2119747Du tror att ni är vänner, men om han var tvungen att svara ärligt skulle han erkänna att han vill sätta på dig. Inget konstigt med det.
jens__E skrev:2119858Har ni mycket studentfester å sånt?
Är för oss i gävle ikväll.. men jag är för fattig för att gå dit
Lär ju ha råd å va full på söndag också
Nej, men det gäller i 99% av fallen.Nursey skrev:2120221Ja men så kan ju tjejer också vara, men man behöver ju inte ge efter för det..dessutom gäller det inte i 100% av fallen...Vi har ju kommit lite längre än neanderthalstadiet..eller vissa av oss iaf
valmers skrev:2120661Nej, men det gäller i 99% av fallen.
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |