En varm kram och en eloge till Shirin aka. Nursey!

General E

So fresh so clean
Gick med
20 Jul 2005
Hoj
ZX-6R -04
Jonathan skrev:
Då återstår frågan; Vad har en helt normal kille, nåja, gjort för att förtjäna detta ?

Mkt sPaM??

Har alltid misstänkt att Nursey är ubersnäll och nu är det bekräftat. :)

LayDeeOmega

REC #26
Gick med
21 Dec 2005
Hoj
Triumph Daytona 675, Ducati 916, GSX-R 750
Jonathan skrev:
2115533 Det skall förtydligas att jag ej tagit studenten ännu. Det sker den 15 juni (tror jag).

Men tack ändå. :)
¨

Borde jag förstått, inte så många som tar studenten i April :rolleyes:
Grattis i förskott får det bli istället :)

Jonathan

Guest
Esquire skrev:
2117820 Käften slyngel. :fatta!
Jag är grinigast. Riktigt skitgrinig faktiskt.

Nu t.ex. ska jag snart ut och köra lite med min nya hoj. Och det är sol och plusgrader ute! Du fattar ju hur grinig man blir av det... :mad:

Jo det är verkligen synd om dig. En spritt ny hoj och det är snart sommar och sol ute.

:rolleyes:

General E skrev:
2118075 Mkt sPaM??

Har alltid misstänkt att Nursey är ubersnäll och nu är det bekräftat. :)

Ja fi fan så mkt spam det har blivit på sistone, lång vinter kan vi skylla på :brinnerup

Ska lugna ner mig, lovar :gnissla

:fakta

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Nursey skrev:
2117164 Man kan vara vanner men da skall det inte vara nagot sex involverat..for da gar det snett med vanskapen, och bada maste vara pa samma vaglangd. Sedan att det kanske ar knepigt att inte blanda ihop attraktion med vanskapen ar en annan femma. Men det gar :pannkyss
Ända tills du träffar ett pojkvänsämne och du inser att din "vän" plötsligt är otroligt svartsjuk. Hur nu det kunde komma sig, ni var ju bara vänner. :rolleyes:

Jonathan skrev:
Sen ska du inte lyssna på Valmers, han är en gammal surgubbe som inte fått nåt sen dino-tiden :hihi
Du har mycket att lära, det märks.

Jonathan

Guest
valmers skrev:
2119037 Ända tills du träffar ett pojkvänsämne och du inser att din "vän" plötsligt är otroligt svartsjuk. Hur nu det kunde komma sig, ni var ju bara vänner. :rolleyes:

Ja det har jag :)

Rocky

Kenta Kofot
Gick med
30 Mar 2005
Hoj
V-Rod
valmers skrev:
2119037 Ända tills du träffar ett pojkvänsämne och du inser att din "vän" plötsligt är otroligt svartsjuk. Hur nu det kunde komma sig, ni var ju bara vänner. :rolleyes:

Respekt till dig som vågar stå för din sexuella läggning, även fast det är ett "hett" ämne och fördomarna är många.

:tummenupp

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
snabbåka skrev:
2119230 Respekt till dig som vågar stå för din sexuella läggning, även fast det är ett "hett" ämne och fördomarna är många.

Är man kräsen blir man utan, säger GSXR1100R.

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
valmers skrev:

Jona blir inte svartis. A..vi är VÄNNER och B..pojkvänsämnen exsisterar inte, jag har kollat :mattias...Nu är det NUCKA 2007 som gäller :tummenupp

Klart han har mycket att lära, han är 18 och du är... 20 +moms :7peta

:hihi

snabbåka skrev:
2119230 Respekt till dig som vågar stå för din sexuella läggning, även fast det är ett "hett" ämne och fördomarna är många.

Han har ju en förkärlek till Biaggi... :tungan

Jonathan

Guest
Nursey skrev:
2119238 Jona blir inte svartis. A..vi är VÄNNER och B..pojkvänsämnen exsisterar inte, jag har kollat :mattias...Nu är det NUCKA 2007 som gäller :tummenupp

Klart han har mycket att lära, han är 18 och du är... 20 +moms :7peta

:hihi

A. Korrekt. Eller ja, det kan jag bli, dock inte på dig.

Javisst, fast snart 19. Icke att förglömma :mattias

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Nursey skrev:
2119238 Jona blir inte svartis. A..vi är VÄNNER och B..pojkvänsämnen exsisterar inte, jag har kollat :mattias...Nu är det NUCKA 2007 som gäller :tummenupp
Du tror att ni är vänner, men om han var tvungen att svara ärligt skulle han erkänna att han vill sätta på dig. Inget konstigt med det.

Jonathan

Guest
Nursey skrev:
2119672 Tack Pinky och alla goa människor som sagt så snälla saker..jag blir :rodnar

Det är tanken med den här tråden :)

valmers skrev:
2119747 Du tror att ni är vänner, men om han var tvungen att svara ärligt skulle han erkänna att han vill sätta på dig. Inget konstigt med det.

Är du singel ? :rofl

jens__E

Mjao!
Gick med
11 Sep 2003
Hoj
X-JELL
Har ni mycket studentfester å sånt?
Är för oss i gävle ikväll.. men jag är för fattig för att gå dit :död
Lär ju ha råd å va full på söndag också :tungan

Jonathan

Guest
jens__E skrev:
2119858 Har ni mycket studentfester å sånt?
Är för oss i gävle ikväll.. men jag är för fattig för att gå dit :död
Lär ju ha råd å va full på söndag också :tungan

Mjaa, vet inte vad du menar riktigt. Vi har en studentskiva i Uppsala den 25:e maj på Seven. Men sen kan man givetvis gå på andras studentskivor om man tycker det är kul :hihi

Dock inget jag planerar.

Vått kommer det att bli på studentskivan och själva studenten iaf :fyllisar

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
valmers skrev:
2119747 Du tror att ni är vänner, men om han var tvungen att svara ärligt skulle han erkänna att han vill sätta på dig. Inget konstigt med det.

Ja men så kan ju tjejer också vara, men man behöver ju inte ge efter för det..dessutom gäller det inte i 100% av fallen...Vi har ju kommit lite längre än neanderthalstadiet..eller vissa av oss iaf :7peta :lol

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Nursey skrev:
2120221 Ja men så kan ju tjejer också vara, men man behöver ju inte ge efter för det..dessutom gäller det inte i 100% av fallen...Vi har ju kommit lite längre än neanderthalstadiet..eller vissa av oss iaf :7peta :lol
Nej, men det gäller i 99% av fallen.

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...