Nursey
Utan lem
Det där låter lite kinky om man säger det snabbtKapten Blåskägg skrev:hotshotfickplunta
Det där låter lite kinky om man säger det snabbtKapten Blåskägg skrev:hotshotfickplunta
Nursey skrev:2114617Det där låter lite kinky om man säger det snabbt
Kapten Blåskägg skrev:2114632Är nog bara du som inte hör skillnad på ck och tt
Halogen skrev:2114745Så är ni ihop nu eller?
Naaw, vad gulligt.
Varför ska vi krama henne, det är ju du som har whiskeyn...Jonathan skrev:2114250Jepp, nu tycker jag att alla som läser i den här tråden ger Shirin världens största kram för att hon är så abnormt och omänskligt goó!...
David Lundin skrev:2114757Det är kärlek!! Behövs defintivt mer av här i världen!
Go Nursey!!
Men Nursey kan va söt å snäll för det... .Trevlig gjort...fin present..Nursey skrev:2114795Nursey är inte kär (för det är inge bra ) ..gillar dock att göra folk glada
Nursey skrev:2114795Nursey är inte kär (för det är inge bra ) ..gillar dock att göra folk glada
Har jag inte anklagat henne för att vara! Bara att det är kärlek att ge en så fin present! Och du har ju aldeles uppenbart gjort någon glad...Nursey skrev:2114795Nursey är inte kär (för det är inge bra ) ..gillar dock att göra folk glada
Kapten Blåskägg skrev:2114592Ja hon är fan rätt go den tjejen, har du provsmakat?
Kapten Blåskägg skrev:Det fixar Kerplunk
BTW, Nitro ska få en hotshotfickplunta av mig....hon är helt galen i hotshots
newstead skrev:2114763Varför ska vi krama henne, det är ju du som har whiskeyn...
Skoja bara. Jäkligt schysst gjort av henne!!
Lord Adrian skrev:2114812Tillåmed jag blev lite glad av den här tråden, fast jag haft en av dom jävligaste dagarna på länge...
fasen va shysst gjort på SH finns riktiga vänner.Nursey skrev:2114360
Jonathan skrev:2114250Jepp, nu tycker jag att alla som läser i den här tråden ger Shirin världens största kram för att hon är så abnormt och omänskligt goó!
Den här morgonen blev något lättare när farsgubben kommer in med ett paket i handen; "Du har fått något här från Irland", säger han med ett flin.
Jag nyvaken kl. 07.10 på en tisdagmorgon fattar absolut ingenting.
Kikar och ser avsändaren, då går det upp ett litet ljus varpå omedelbar lycka infinner sig!
Resten av dagen gick som en dans på rosor, unnade mig till och med att inte jobba nästan alls på hela dagen i skolan
Så, den som inte visar sin uppskattning i den här tråden skickar jag Kapten Blåskägg på. DireCkt!
Då återstår frågan; Vad har en helt normal kille, nåja, gjort för att förtjäna detta ?
på dig vännen!
Helt rättNursey skrev:2114795Nursey är inte kär (för det är inge bra ) ..gillar dock att göra folk glada
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |