EN VISION!! SWT´s 499hp BUSA vs VEYRON!!!

Rigge

!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gävle
Hoj
ZX10-R 09
En amatör trimmad hayabusa vs Bugatti veyron!
Bugatti har bättre svängförmåga/väghållning och en mer kontrolerad acceleration tillskillnad från busan som reser sig så fort man gasar på!

Jag tror iaf att bugattin vinner!

Men en "Y2K" mot bugatti skulle varit mycket mer spännande!


Bugattin är bara en hottad folkvagn också.
 

ReDan

∑√ I L
Gick med
14 Jul 2003
Ort
Sunnersta, Uppsala
Hoj
650Xmoto och ZX9R
hmmm.... swedie borde du inte vara det största moppefuckot around eftersom detta är ditt forum...... eller har jag fel..... du måste ha kört trimmad mt-5 sen du var 5år gammal...hehe


Han sa nog att det var moppefucko varning pga hur du skriver.
Din meningsbyggnad är horribel!
 

Solid snake

Guest
2741081 hmmm.... swedie borde du inte vara det största moppefuckot around eftersom detta är ditt forum...... eller har jag fel..... du måste ha kört trimmad mt-5 sen du var 5år gammal...hehe
Osmart kommentar...
 

goba

Ny medlem
Gick med
24 Jun 2006
Ort
I Grotta
Hoj
tyvärr ingen nu = (
Osmart kommentar...

jag förstår inte.... jag har inte varit taskig mot någon på det här forumet...och så skrivs det skit om mej, ska ja inte svara på det då eller vad tycker du.... formulera dig gärna tydligt kring det här för jag vill veta vad du tycker....
 
Last edited:

Mr_Flax

Syns i Depån
Gick med
23 Sep 2004
Ort
Borås
Hoj
Honda 900 fighter, sukka k5 banhoj o två st husqvarna 258
hade vart fränt o se skillnaden på en veyron o fürstens busa.. självklart hade busan bara försvunnit men ändå... skillnade bör ju märkas ganska så snabbt.. :)
 

Chronic

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Jun 2003
Ort
S T H L M
Hoj
Sålt alla....
jag förstår inte.... jag har inte varit taskig mot någon på det här forumet...och så skrivs det skit om mej, ska ja inte svara på det då eller vad tycker du.... formulera dig gärna tydligt kring det här för jag vill veta vad du tycker....


Jag kan hjälpa dig lite, moppefucku är inte en liten skämtsam sak man kallar någon bara sådär....utan ett komplett hån mot en felstavande femtonåring som har Ghostrider som största idol och sprayburksmålar sin mopperam 2 ggr / år.

Kort sagt, att vara moppefucko är inte ok. Ok?:)
 

goba

Ny medlem
Gick med
24 Jun 2006
Ort
I Grotta
Hoj
tyvärr ingen nu = (
Jag kan hjälpa dig lite, moppefucku är inte en liten skämtsam sak man kallar någon bara sådär....utan ett komplett hån mot en felstavande femtonåring som har Ghostrider som största idol och sprayburksmålar sin mopperam 2 ggr / år.

Kort sagt, att vara moppefucko är inte ok. Ok?:)


men han kallar mej för en dum sak,,, o sen ska ja ta det eller.??. ähhh skitsamma nu spårar det ur här... synd att vissa ska spåra ur så mycket från ämnet d.v.s swedie,redan,solid snake....
 
Last edited:

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Ort
046
Hoj
RF600R
tjae RF900 är väl rätt nära där (otippad som fan men så ere!)

Du har så rätt så! :tummenupp
Den var snabbare än R1:an fram till -00 på 1000m, 0-100 och så. :)

men han kallar mej för en dum sak,,, o sen ska ja ta det eller....

Det kanske inte är LÄGE att kalla forumets ägare/storhövding för ngt. Gillar du inte att få en vink om uppförande tillsagt så ta det via PM istället med berörd person.
 
Last edited:

goba

Ny medlem
Gick med
24 Jun 2006
Ort
I Grotta
Hoj
tyvärr ingen nu = (
Du har så rätt så! :tummenupp
Den var snabbare än R1:an fram till -00 på 1000m, 0-100 och så. :)



Det kanske inte är LÄGE att kalla forumets ägare/storhövding för ngt. Gillar du inte att få en vink om uppförande tillsagt så ta det via PM istället med berörd person.

vink om uppförande....hmmm vem är han till att uppfostra mig..... dessutom skrev jag absolut inget som på något sätt kan uppfattas som oförskämt... som sagt jag skriver aldrig illa om folk, det är min policy.... så vida de inte hoppar på mig....
 

*Jonte*

** Schteekare **
Gick med
5 Sep 2005
Ort
zero-eight !
Hoj
El såldo !

Det kanske inte är LÄGE att kalla forumets ägare/storhövding för ngt. Gillar du inte att få en vink om uppförande tillsagt så ta det via PM istället med berörd person.

Hmmm.........Han erbjöd " Fursten " 5 lax för att få se Busan köra över 400km/h !

Är det dåligt uppförande eller ?! :va
 

goba

Ny medlem
Gick med
24 Jun 2006
Ort
I Grotta
Hoj
tyvärr ingen nu = (
vink om uppförande....hmmm vem är han till att uppfostra mig..... dessutom skrev jag absolut inget som på något sätt kan uppfattas som oförskämt... som sagt jag skriver aldrig illa om folk och jag brukar alltid vara hövlig, det är min policy.... så vida inte folk hoppar på mig....

han kan banna mig om han känner att jag betedde mig så dåligt... så är det....
 

Drysen

Sporthoj® Gold™ account holder
Gick med
4 Dec 2006
Ort
Internationella Rymdstationen, ISS
Hoj
FoxP2
Skulle vara intressant att se! :)

Men ni har inte tänkt på en sak, om man trycker plattan i mattan i Bugatti Veyron och inte lyfter på foten så töms 100 liters tanken12 minuter...

Vilket borde innebära att turbobusan kan stå still, alternativ krypköra i 12 minuter och sen dra iväg :tungan
 

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Ort
046
Hoj
RF600R
vink om uppförande....hmmm vem är han till att uppfostra mig..... dessutom skrev jag absolut inget som på något sätt kan uppfattas som oförskämt... som sagt jag skriver aldrig illa om folk, det är min policy.... så vida de inte hoppar på mig....

Då bör du fundera på vad du skriver. Nedan citat KAN få folk att reagera. Jag skiter i vilket.

hmmm.... swedie borde du inte vara det största moppefuckot around eftersom detta är ditt forum...... eller har jag fel..... du måste ha kört trimmad mt-5 sen du var 5år gammal...hehe
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top