Endast Lasse är vaken

Lucky Luke

::::::::::::::::::::
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CBR 1100 XX med original reg.skylt
Nu såg jag att n´lasse har vaknat.
Men jag ska sova, ska byta olja + filter och bromsklossar på bilen i morgon. Så jag hoppas att det regnar så inte en hojdag går förlorad.
Godnatt.

kortstubina

Rörkens egen Kioskis
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
spätta på en blackbird
Jag kan bara säga att Lucky Lukes mekar dag gick över förväntan...tror jag tog bara lite mer tid en vad jag hade hoppats på.*suck*

Men men sådant är livet....å så går gamla Bettan som en klocka igen!

Galne Dansken

Uppsala Roadrunners
Gick med
14 May 2003
Hoj
Thruxton-R Z1000A1 R1250RS HD-Chopper CB500F
Jösses - jag blev nästen harm över det GR tjafs... Nu ä jag blixt frisk i huvedet efter att ha kört från Köpenhavn...

Galne Dansken

Uppsala Roadrunners
Gick med
14 May 2003
Hoj
kortstubina skrev:
Men inte var du med på O'conners för det...Bangare!!!

Igår satt jag typ 4-5 timmar i bil framför Öresundsbroen och väntade på att någon sku sätte stikket in i 2 håll i väggen!
Idag har jag kört bil från Mälmö kl. 18 - och nu ä jag på sporthoj och GR (Gal - Rasende) :confused:

Det ä lungt :crash

kortstubina

Rörkens egen Kioskis
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
spätta på en blackbird
Man ska krama varandra det vet du väl!!Käre dansken....inte vara sur, det kan leda till att man sätts i bur;)

Men jag kan förstå dig oxå...menn det är väl inte så vanligt att du blir Rasande eller du som alltid är go å glad!

Galne Dansken

Uppsala Roadrunners
Gick med
14 May 2003
Hoj
kortstubina skrev:
Man ska krama varandra det vet du väl!!Käre dansken....inte vara sur, det kan leda till att man sätts i bur;)

Men jag kan förstå dig oxå...menn det är väl inte så vanligt att du blir Rasande eller du som alltid är go å glad!

-- :D :D :D det ä lungt :D :D :D Tyckte att de ä lite synd om ungdommerne, när dom inte ser helhten i vår fritids sysselsättning - när det kommer fuskera som endast förstör for oss och allt det som vi jobbar mä - endast för att tjäna en bra slant...

Det ä ju samma sak som vi i SMC plötsligt ve börja att tjäna oss tjocka och feta på f. ex. Rörken, Bandagar, etc.. och hur kul sku det vara.. Da kör vi ju bara race på Bogesund i stället och då ä vi tillbhax i tramset igen... död & olycka - höjde försäkringar ----- :fakta

:squid

Simba

Uppsala RoadRunners
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
Aprilia RSV Mille -Såld
Galne Dansken skrev:
--

Det ä ju samma sak som vi i SMC plötsligt ve börja att tjäna oss tjocka och feta på f. ex. Rörken, Bandagar, etc.. och hur kul sku det vara.. Da kör vi ju bara race på Bogesund i stället och då ä vi tillbhax i tramset igen... död & olycka - höjde försäkringar ----- :fakta

:squid

Jag tror jag missat nått ang GR så jag kommenterar inte detta men jag kan nämna att jag brukar ha samma åsikter som Ugluk och många andra här. Jag håller med Galne Dansken om att Rörken och Bandagar är en ventil för många av oss som gör att vi kan köra av oss då och därmed ha lite lättare att hålla oss lugnare i trafiken samtidigt som vi tar med oss lärdomar från bana och kan därmed hantera bromsar och kurvtagning på ett mycket säkrare sätt. Fram för fler bandagar både på Gokartbanor som stora banor!!! :tummenupp

/Simba

Galne Dansken

Uppsala Roadrunners
Gick med
14 May 2003
Hoj
Simba skrev:
Jag tror jag missat nått ang GR .......lugnare i trafiken samtidigt som vi tar med oss lärdomar från bana och kan därmed hantera bromsar och kurvtagning på ett mycket säkrare sätt. Fram för fler bandagar både på Gokartbanor som stora banor!!! :tummenupp

/Simba

Puss & Kram - du har set den andra GR - tråd nu :tummenupp

Simba

Uppsala RoadRunners
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
Aprilia RSV Mille -Såld
Galne Dansken skrev:
Puss & Kram - du har set den andra GR - tråd nu :tummenupp

Sant, GD jag kände ett starkt behov att vara upplyst. Det känns otroligt bra att få tillhöra detta kollektiv av farttörstande MC burna individer som faktiskt har respekt för medtrafikanter och väljer var de gasar vilt! Hurra för hög moral inom UARR! :bow

/Simba

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...