n'Lasse skrev:*gäsp* Nu e jag vaken igen...
Grattis!
n'Lasse skrev:*gäsp* Nu e jag vaken igen...
Penguin skrev:Ja du, man skulle vara pilot. Då finge man se solen varenda dag, hur mulet det än är här nere på marken.
Det är tur att man som du säger har lite fantasi så att man kan sitta och drömma sig bort på vintrarna. Själv brottas jag med hur jag ska få mina rejsingplaner att gå i lås. Det tål att funderas på.
Simba skrev:Behöver man en bil för att impa på brudarna, då har man problem som troligtvis inte avhjälps av en "häftig" bil.
Penguin skrev:Det är inte det som är problemet, tro mig!
Grejen är den att jag vill rejsa, men jag har ingen lust att sluta med gatåkat heller. Och att ha råd med båda delar kan manju drömma om. Den stora frågan är, är det värt att stå över en säsong gatåka med allt vad det innebär för att prova på rejsingen? Men nåja, vintern är lång så så småningom skall man väl komma fram till någon form av slutsats.
Penguin skrev:
Men jag har funderat på det som du säger också, att rusta Hyndan och köra med den. Dock medför det ju hiskelig värdeminskning och det känns synd att slakta en så fin gathoj för ändamålet. Men det är inte helt omöjligt att så blir, men då blir det bara nåt enstaka B-rejs och inte en full säsong isåfall.
Simba skrev:så frågan om det blir mycket mer i värdeminskning om du skulle rejsa den, förutsatt att du inte skadar den?
Penguin skrev:Att kräla på asfalten nån gång får man nog räkna med om man ska få upp farten såpass att man hänger med någorlunda.
Penguin skrev:Jag skulle vilja påstå att det kostar att inte ens ligga på topp. T o m på botten kostar det rätt så mycket.
TroLliS skrev:orkarde inte läsa allt men ska pingvinen tävla ????
Förbered dig på att ligga minus som f..
Tog mig ca 4år att bli skulfri från tävlande å då räknar jag inte med vad mina snälla föräldrar skyfflade in
Men det var det bästa jag gjort hittils i livet, så börja köra race
jag kan ställa upp sok meck å dyligt
Penguin, jag kommer och hejar på dig när du rejsar!TroLliS skrev:<snip>
Men det var det bästa jag gjort hittils i livet, så börja köra race
jag kan ställa upp sok meck å dyligt
TroLliS skrev:orkarde inte läsa allt men ska pingvinen tävla ????
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|