TomK skrev:Äh, gå och lägg dig!
Va f...! Har du inget liv
(jag skulle ju vinna den här gången)
TomK skrev:Äh, gå och lägg dig!
Simba skrev:Jag var till Cycle Center och hämtade mitt double bubble kåpglas igår, på vägen in mot stan vid ca 17.25 möter jag en blade 00'a M:et? och en silver R1:a och bladen klipper till och går upp på bakhjulet, kontrollerat. Kändes fåningt att sitta i bilen då för att få hem kåpglaset för det var ju hojväder! Är det någon här som kan bekräfta/berätta vem det var som var ute o gasade mot Svista på E4an?
/Simba
P.S. idag tog jag hojen trots lite regn!!! Nya rutan sitter på och är så mycket bättre än orginalet!
Simba skrev:Jag var till Cycle Center och hämtade mitt double bubble kåpglas igår, på vägen in mot stan vid ca 17.25 möter jag en blade 00'a M:et? och en silver R1:a och bladen klipper till och går upp på bakhjulet, kontrollerat. Kändes fåningt att sitta i bilen då för att få hem kåpglaset för det var ju hojväder! Är det någon här som kan bekräfta/berätta vem det var som var ute o gasade mot Svista på E4an?
/Simba
P.S. idag tog jag hojen trots lite regn!!! Nya rutan sitter på och är så mycket bättre än orginalet!
M:et skrev:Va f...! Har du inget liv
(jag skulle ju vinna den här gången)
Nalken skrev:Du såg helt rätt! det var jag och M.et på en liten joyride
Penguin skrev:Go´morron go´morron!
Penguin skrev:Ja det är ruggigt kyligt ute redan. Jag är så morronfryssen av mig också, så att åka hoj är inte att tänka på. Min smärtgräns går vid 7°c. Okej att man kan åka vid lägre temp än så, men då är det fan kallt alltså.
JoS skrev:Är du vaken n'Lasse?
Penguin skrev:HAr du åkt hoj till jobbet idag Simba?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|