Zeb_Macahan
Bettingansvarig
BRING IT ON!
[YOUTUBE-ID]18U_Y5wgobk[/YOUTUBE-ID]
[YOUTUBE-ID]http://www.youtube.com/watch?v=kPF-E-vgWIQ[/YOUTUBE-ID]
Och så kontrar jag med denna framför allt: Opels sanning...
/ Jens
BRING IT ON!
[YOUTUBE-ID]18U_Y5wgobk[/YOUTUBE-ID]
/ Jens
Darra inte för mycket nu..
Ingen rost på den inte.. bara fett luftintag som ger 20-30hk minst...
Blir hur bra som helst när det regnar rakt in och opeln ska gå på 5% vatteninblandning i luften
Snyggt ni har motivlackat vattendropparna!
/ Jens
Mycket snack och lite bilder Jens.. Upp med dom nu! :
Annars kan jag ju lägga upp den jag har på Hello kitty.
Du behöäver inte vara orolig.. Jag skall behålla er hemlighet!
Har faktiskt bara visat team medlemmarna och alla tyckte den var JÄTTEfin :
Pris?
Njae.. Jag tyckte 1-3 pris skulle vara att deltagarna slipper skrota om de inte vill
Allt överskott skulle ju ändå gå till djurambulansen tror jag det var.
Jag kan se er framför mig..
"The KITTY is strong with this one!"
www.slc.se skrev:Gotland Ring 5papp+ 20-21 November, Inbjudan
Härmed bjuder SLC in till SLC / 5papp+ endurance-tävling på Gotland Ring.
Inbjudna klasser: SLC kl.1-3 på R-däck, Citroen klassen och 5papp+ och vi tillåter förare från 16år efter sökt tillstånd från SLC annars 18 år. Tävlingen har fulla försäkringar och tillstånd genom SMA.
Upplägget är att man åker med Gotlandsfärjan på fredag morgon 11.25 med ankomst till gotland 14.25, vilket innebär att vi kommer börja aktivitet på banan ca 16.00 och då har vi först 1 timmes gemensam körning för gatbilar och 5papp+ bilar, därefter kör vi 2st 2 timmes race med uppehåll emellan för gatbilskörning. på fredagskvällen kommer enklare fest anordnas....
Lördagen börjar kl.10.00 med gatbilskörning/test av racebilarna och kl.11.00 startar race1 med 3h varefter vi har en timme gatbilskörning och race2 startar kl.14.00 och kör ytterligare 3h och sen avslutar vi med en gemensam gatbils/racebilskörning på en timme innan går över till festplatsen och firar av racerbilssäsongen 2009 gemensamt.
Kostnad för racebilar 4.500:- och för gatbilar 1.000:-
Anmälan sker till info@slc.se och vi behöver minst 10 anmälda tävlingsbilar och 5 anmälda gatbilar innan den 6e November så vi vet att det finns tillräckligt intresse för endera kategorien för att det ska bli kul. Obs även gatbilarna får låna transponder om dom vill för officiell tidtagning (som inte släpps offentligt utan bara till er själva).
Kostnad för färjan, vi har blivit lovade samma rabatter som gotlänningarna själva och det är ca 50% av ordinarie pris.
Kostnad för fest och logi, självkostnadspris och det finns bra stugor bredvid festlokalen och det är inte långt från banan. Tävlingen kommer köras över 2 dagar med radio i alla tävlande bilar istället för flaggvakter på banan.
Bara för att ställa till det för er så klipper jag in en invit till 5papp+ racingen på Gotland i November.
Om nu nån är beredd att satsa lite mer på vinteruppehållet till en hyffsat ringa kostnad
Mantorp 24h är inplanerat till slutet av februari.
24h skrotbil är ju i Mars. Dagen efter min födelsedag faktiskt...
Era race verkar vara lite mer som "riktig racing", det får jag nog av på sommaren...
/ Jens
Bra brorsan! Fin hets!
Man satt som gjuten i Sparco stolen kan jag meddela och efterföljande provtur visade inte på några svagheter vad jag kände.
JENS!!
Vi kollade våra vinterdäck och de är tillverkade v 27 1994!
Hoppas vi kan köra på sommarsulorna hela racet.
//A
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |