RR:Benny
Äldre än gatan du kör på
Har inte haft tid att skriva tills nu...
Grattis Chris & Danskgänget Ni körde flest varv på 24 timmar
Stiligt & gentlemannamässigt kört. Ni var värda att ÄNTLIGEN vinna nått.
Grattis även till team nr 2 som satte snabbaste varv med 1:45
(Detta med en chikan på rakan, och 22 timmar in i racet)
Men störst grattis till Hello Kitty gänget, som trotsade alla kända naturlagar och vann med en KIA..
(Jag har en flaska glögg till Er, ber om ursäkt att jag missade lämna den)
Hade jag fått 44 gissningar på vem som skulle vinna, hade ni inte varit bland dem. (för det var väl 45 team?)
Vi själva hade oflyt med bromsarna, som dom flesta
Bästa dusterna hade jag med blåa Opeln
Ni skrämde mig rejält när ni försökte köra om, då ni inte kom längre än jämsides... Men till sist fattade jag att man faktiskt kan ligga sida vid sida igenom kurvorna. Vet inte hur många gånger vi låg med 2-3dm mellan bilarna.
Sämst.. Polizei.. som runt 8 på morgonen håller på att använda allt dom ser som bromsklossar, Inklusive bilar. Vill inte gnälla på er, det har andra gjort tillräckligt, men ni borde ta åt er en del av kritiken.
Visst... var det flera tillfällen andra körde lite tokigt, men oftast var det misstag eller fel på bilen... Hade själv 2 incidenter då bromsarna försvann, som förmodligen skrämde skiten av dem som åkte bakom.
Mest Synd om..
Det team som brände motorn med 2-3 varv kvar.. (opel?)
Faan va surt det måste ha varit.
Sammanfattning
Med 2 race avklarade står en Mitsubishi Galant (85hk) och en Kia Saphir (70hk?) som vinnare Helt otroligt....
Tror inte jag kör i Mars, då det är för nära RR säsongen, men man ska aldrig säga aldrig
//
Benny
Nr: 1 Blå Golf
Grattis Chris & Danskgänget Ni körde flest varv på 24 timmar
Stiligt & gentlemannamässigt kört. Ni var värda att ÄNTLIGEN vinna nått.
Grattis även till team nr 2 som satte snabbaste varv med 1:45
(Detta med en chikan på rakan, och 22 timmar in i racet)
Men störst grattis till Hello Kitty gänget, som trotsade alla kända naturlagar och vann med en KIA..
(Jag har en flaska glögg till Er, ber om ursäkt att jag missade lämna den)
Hade jag fått 44 gissningar på vem som skulle vinna, hade ni inte varit bland dem. (för det var väl 45 team?)
Vi själva hade oflyt med bromsarna, som dom flesta
Bästa dusterna hade jag med blåa Opeln
Ni skrämde mig rejält när ni försökte köra om, då ni inte kom längre än jämsides... Men till sist fattade jag att man faktiskt kan ligga sida vid sida igenom kurvorna. Vet inte hur många gånger vi låg med 2-3dm mellan bilarna.
Sämst.. Polizei.. som runt 8 på morgonen håller på att använda allt dom ser som bromsklossar, Inklusive bilar. Vill inte gnälla på er, det har andra gjort tillräckligt, men ni borde ta åt er en del av kritiken.
Visst... var det flera tillfällen andra körde lite tokigt, men oftast var det misstag eller fel på bilen... Hade själv 2 incidenter då bromsarna försvann, som förmodligen skrämde skiten av dem som åkte bakom.
Mest Synd om..
Det team som brände motorn med 2-3 varv kvar.. (opel?)
Faan va surt det måste ha varit.
Sammanfattning
Med 2 race avklarade står en Mitsubishi Galant (85hk) och en Kia Saphir (70hk?) som vinnare Helt otroligt....
Tror inte jag kör i Mars, då det är för nära RR säsongen, men man ska aldrig säga aldrig
//
Benny
Nr: 1 Blå Golf