Jag var inte chockad för jag var inte med.
Ni förtjänade att vinna enbart för era teamkläder.
Jag har aldrig varit på tapeten att köra men det verkar kul. Realistiskt så blir det inte av.
Får väl köpa en gammal Saab tvåtakt eller en Trabant.Nä, det är klart. Det är ju i nästan alla fall 4-takt
/ jens
Får väl samtidigt fråga varför min tomgång på hyndan varierar mellan 1000-2200 så fort den blir varm. Tror du det har nått med autochoke eller lambda att göra?
/ Jens
varvar den upp snabbt (typ varva för att den inte skall dö) eller ligger den och långsamt pendlar uppåt och neråt?
Kan vara så enkelt att den behöver en justering av TPS´n eller tomgångsmotorn.. Kommer inte ihåg att jag stött på det problemet tidigare tyvärr.
Har den varit "bonntrimmad" innan med eget luftinsug eller så? Kan i så fall vara värt att kolla att det inte är någon spoling som satt in ett motstånd på luftmassemätarn. Popis hos glin som inte förstår hur man trimmar.
Vi fick inte plats, så det är därför vi inte är anmälda. Får se om vi kollar på det efter nyår igen.. Angående skruva så skulle jag nästan rekommendera att du snackar med grabbarna på hondaforumet.. Det var länge sedan jag skruvade Honda och jag hade aldrig just den motorn du har i CRX´n.
Men på våran 1.5:a så satt kallstarten på vakuum, så du skulle ju kunna börja kolla vakuumanslutningarna på insuget. Det luftintaget är ju också nedkapat ordentligt.. Hål i huven/scoop kanske?
Skulle det kunna vara intressant att köra ett 8-timmars på Anderstorp under vintern? Bantid finns det gott om, sålänge det inte är tjäle funkar det att köra på banan.
Skulle det kunna vara intressant att köra ett 8-timmars på Anderstorp under vintern? Bantid finns det gott om, sålänge det inte är tjäle funkar det att köra på banan.
Denna bilen får ni ju inte missa Jens: http://www.blocket.se/jonkoping/Hello_kitty_nissan_sunny_1_6_24923372.htm?ca=18&w=2
Så ni kan lungt sälja hondan till vårat lag i stället...
JA för fan! Vi skulle vara på direkt! Antingen 8 eller 12 timmars.. Från 12 till 12 skulle ju vara kul. Ännu roligare om man startar kl 12 på natten och slutar dagen efter. 8-timmars är väll egentligen lite kort, men det kanske beror på tiderna för banans användning?
JENS!
Vakuumslangarna är de svarta mellan insuget och motorn typ.. Titta så hittar du.
Jag kan peka lite när jag kommer hem.. Har inga sånna program på jobbdatorn.. Inte ens paint!
JAJA!!Du pekar illa
/ Jens
Jag undersöker om marken tål att köra på med tjäle i botten. Att vi bara kan köra 8-timmars beror på verksamhetstillståndet. En lösning är att köra på en vardag mellan hjul och nyår, då kan vi använda banan från 8-20. På helger är det max 9-18.
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|