kan ju inte tänka på allt... försökt printa in det, men jag sitter inte med bröstkorgen limmad mot styret längre iaf =)
Men är inte långt ifrån ;-) men alla skall vi börja någonstans
kan ju inte tänka på allt... försökt printa in det, men jag sitter inte med bröstkorgen limmad mot styret längre iaf =)
Några andra rekomendationer?
Vad har du fär hatt?
Det kan vara rätt najs o flåsa runt i en crosshjälm oxå istället för integral. Men sån har du kanske redan!?
Cross vs enduro får Alming eller nån med insatt svara på
Nu har ja köpt mig en ren lekhoj så nu måste ja hänga med er ut o leka! Är inga dubbdäck på den, men det kanske e smart o sätta på det så fort som möjligt? Vart köper man det billigast? Och vart köper man cross/endurokläder billigast?
Rekomenderar ni enduro eller crosskläder? Ja lutar åt crosskläder då de e lite smidigare o ja vill ha så mycket smidighet som möjligt då ja har så korta ben. Men crossbrallorna är kanske inte lika vattentäta?
Tänkte köpa sånna där boxerliknande skyddsshorts och crossbrallor. Ledade knäskydd, säkerhetsväst på överkroppen. O sen nån crosströja över det. Några andra rekomendationer?
Men är inte långt ifrån ;-) men alla skall vi börja någonstans
Imorgon (lördag) blir de körning på Bälinge (alingsås).
Ska ni med?
Från 11-12-tiden till 13-14-tiden ungefär.
Har ni släp när ni åker så långt bort eller kör ni dit?
Måste man ha körkort när man kör på klubbarnas enduroslingor? Min nya hoj är enduroreggad men avställd, funderar på om ja måste ställa på den o sätta på lysen o liknande eller om ja kan köra med den i crossskick på banorna.
Angående släp, så tror jag intehan har så långt eftersom han enligt profilen bor i alingsås.
Jag vill ha släp...
Så nu e det kåsan i helgen! Vilka av er ska upp o kolla? Själv tar ja tåget kl 8:07 från götet upp till thn. Kommer bort till hedeäng lagom till första föraren kommer dit förmodligen, runt 9:20.
Kanske man skulle kolla på kåsan. Är det skyltat i tröllhätta, nån som vet?
edit: jag har ju inga gummstövlar
Ja det ska vara skyltat rätt bra. Förutsättningarna verkar kalas, gegga, regn, kallt och müsigt.
Edit: Du kan få låna mina vadarstövlar jag hade i Roskilde. Storlek 40.
Det var la en 300 någonting som var anmälda tror jag. Hårda tjommar det där...då får jag klippa upp i tårna ju..
ska du med å gegga? Äh det blir nog att jag sover till 13.00 istället. Vi får se
Det var la en 300 någonting som var anmälda tror jag. Hårda tjommar det där...
Var en kollega här på jobbet vars släkting hade lånat ut lite mark för "transportsträcka". 4 stycken hade kört fast, så det var godkänt enligt honom.
...det var 4 som hade provkört sträckan.
Ja, förra året var det 16 av samtliga startande (runt 260 tror jag) som gick i mål.hahaha, roadracing är en tjärringsport i jämförelse
Jag ska eventuellt ge mig ut och sladda lite grus i helgen, är det någon som hänger med på en liten runda?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|