SnabbeHabbe
Hej hopp!
Jag + Jonas + johan + habbe
Lg kommer väl oxå hoppas ja!
Du, tobbe o sämsgård.
Det blir trångt på banan imorn!
Det blir grymt imorrn! Ja ska kolla me Jimmy oxå!
/M
Jag + Jonas + johan + habbe
Lg kommer väl oxå hoppas ja!
Du, tobbe o sämsgård.
Det blir trångt på banan imorn!
ja mår dåligt idag så ja får se om jag kommer imorgon fö ja har inte kunnat fixa hojjen idag
Sjukt kul idag. O tack för att jag fick låna din hoj karin när jag ganska snabbt upptäckte att det inte gick att köra motard på en sandbana
Handen höll också (nästan iaf) så jag e nöjd.
Cross näste helg med
Sjukt kul idag. O tack för att jag fick låna din hoj karin när jag ganska snabbt upptäckte att det inte gick att köra motard på en sandbana
Cross näste helg med
Cross näste helg med
är det ingen här som bor nära Kållered , blixås tulebo eller bohus leden ??? så fall kan ni ju skicka ett PM så kanske man kan dra ut och köra med nån ;D så tråkigt att köra själv
Duger det o köra cross eller vill du bara köra enduro? Ida var vi ett glatt gäng från olika delar av götet som åkte till stenungsund o körde cross. Vi brukar säga till här innan vi åker, o är du sugen på o hänga på så finns det säkert plats på någons släp. Kerttu bor i din ände av stan o han brukar inte vara omöjlig när det gäller o dela släp.
jag har cross och det skulle vara väldigt bra att få åka med någon, eftersom pappa har en dyr mercerders som inte har någon drag krog >_< och mamma har en liten mes bil ^^
Hitta hit!
Banan ligger på väg156, c.a 8km utanför Svenljunga mot Skene. Skyltat "Skjutbana".
Leksinnet börjar kittlas, vad ska jag köpa om jag vill ha en skogshoj som jag har dubbat för väg till vardags, men skoj i spåret annars?
Vill inte behöva byta kolv efter varje körning och olja ska helst kunna vara samma under några hundra mil.
Inte heller blir det nån ny maskin.
ska ni åka grusgrop eller nåt där det funkar med motardhjul vill jag följa med.
sen ska jag försöka få ihop kawan nån dag oxå. då jefflar ska ni få smaka tvitaktslukt
byta kolv efter varje körning ? det gör man bara om man kör tävlingar osv men olja får man allt byta och vet ingen som man kan köra ordentligt i skogen med utan att byta olja rätt ofta
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|