Endurotråden!

p_kerttu

Nr 100
Gick med
18 Jun 2007
Ort
Göteborg
Hoj
CBR 600R, KTM SMR 450, KTM SX 250
Sjukt kul idag. O tack för att jag fick låna din hoj karin när jag ganska snabbt upptäckte att det inte gick att köra motard på en sandbana :)
Handen höll också (nästan iaf) så jag e nöjd.

Cross näste helg med :)
 

lg76

dead man walking
Gick med
1 Apr 2007
Ort
göteborg
Hoj
kTm 690 sMc. aPrIlLiA 450 RxV. HuSqVaRnA 450SmR. gixxer 1000 k4
Sjukt kul idag. O tack för att jag fick låna din hoj karin när jag ganska snabbt upptäckte att det inte gick att köra motard på en sandbana :)
Handen höll också (nästan iaf) så jag e nöjd.

Cross näste helg med :)

ska oxå försöka nästa sön se om jag kan fixa barn vakt bara.
så jävla roligt:yoparty
 

lilltryne

Den modiga lilla grisen...
Gick med
17 Jan 2005
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 250 SXF-06, KTM 525 EXC-05
Sjukt kul idag. O tack för att jag fick låna din hoj karin när jag ganska snabbt upptäckte att det inte gick att köra motard på en sandbana :)
Handen höll också (nästan iaf) så jag e nöjd.

Cross näste helg med :)

De e lugnt, gött att ja kunde ge hojen till dig efter halva passet o skylla på att det var därför ja bara körde halva pass istället för o erkänna att ja har allt för kass kondition... :huvet

Ja e sugen på Kinds(svenljunga) crossbana nån gång. Kanske nästa lördag.
 

$putnik

Asfalt e hårt
Gick med
13 Aug 2007
Ort
Göteborg/Majorna
Hoj
KTM 525-07
Ja det va roligt att se er köra idag! Så nu e det bara att surfa blocket för fulla muggar. För nu jävlar skall det köras hoj igen :yoparty
 

Fradz

Medlem
Gick med
6 Oct 2008
Ort
kållered
Hoj
WR250F -02
är det ingen här som bor nära Kållered , blixås tulebo eller bohus leden ??? så fall kan ni ju skicka ett PM så kanske man kan dra ut och köra med nån ;D så tråkigt att köra själv :(
 

SnabbeHabbe

Hej hopp!
Gick med
16 Mar 2008
Ort
Kärna city
Hoj
Kawa ZX10R -04, KTM exc250f -07
Sjukt kul idag. O tack för att jag fick låna din hoj karin när jag ganska snabbt upptäckte att det inte gick att köra motard på en sandbana :)
Handen höll också (nästan iaf) så jag e nöjd.

Cross näste helg med :)

Grymt kul idag!
O kul o se dig sladda runt med slicks på den banan :yoparty , inte alls lätt!

Ja e absolut på nästa helg. Ny bana (Kind) låter bra på lörda...
 

lilltryne

Den modiga lilla grisen...
Gick med
17 Jan 2005
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 250 SXF-06, KTM 525 EXC-05
är det ingen här som bor nära Kållered , blixås tulebo eller bohus leden ??? så fall kan ni ju skicka ett PM så kanske man kan dra ut och köra med nån ;D så tråkigt att köra själv :(

Duger det o köra cross eller vill du bara köra enduro? Ida var vi ett glatt gäng från olika delar av götet som åkte till stenungsund o körde cross. Vi brukar säga till här innan vi åker, o är du sugen på o hänga på så finns det säkert plats på någons släp. Kerttu bor i din ände av stan o han brukar inte vara omöjlig när det gäller o dela släp.
 

Fradz

Medlem
Gick med
6 Oct 2008
Ort
kållered
Hoj
WR250F -02
Duger det o köra cross eller vill du bara köra enduro? Ida var vi ett glatt gäng från olika delar av götet som åkte till stenungsund o körde cross. Vi brukar säga till här innan vi åker, o är du sugen på o hänga på så finns det säkert plats på någons släp. Kerttu bor i din ände av stan o han brukar inte vara omöjlig när det gäller o dela släp.

jag har cross ;) och det skulle vara väldigt bra att få åka med någon, eftersom pappa har en dyr mercerders som inte har någon drag krog >_< och mamma har en liten mes bil :p ^^
 

lilltryne

Den modiga lilla grisen...
Gick med
17 Jan 2005
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 250 SXF-06, KTM 525 EXC-05
jag har cross ;) och det skulle vara väldigt bra att få åka med någon, eftersom pappa har en dyr mercerders som inte har någon drag krog >_< och mamma har en liten mes bil :p ^^


Det är bara o hålla utkick i tråden framåt slutet på veckan o uttrycka ditt önskemål om att få dela släp med någon så får vi se hur det löser sig. Ska man åka långt iväg är det ju alltid trevligt o dela soppa-pengar.

Btw, kinds bana ligger ca 8 mil från göteborg.

Hitta hit!
Banan ligger på väg156, c.a 8km utanför Svenljunga mot Skene. Skyltat "Skjutbana".
 

Kalleman1

Ängel trots allt
Gick med
16 Feb 2008
Ort
Stenungsund
Hoj
Ducce SS-S - 17, Eldstorm -02
Leksinnet börjar kittlas, vad ska jag köpa om jag vill ha en skogshoj som jag har dubbat för väg till vardags, men skoj i spåret annars?
Vill inte behöva byta kolv efter varje körning och olja ska helst kunna vara samma under några hundra mil.

Inte heller blir det nån ny maskin.
 

Fradz

Medlem
Gick med
6 Oct 2008
Ort
kållered
Hoj
WR250F -02
Leksinnet börjar kittlas, vad ska jag köpa om jag vill ha en skogshoj som jag har dubbat för väg till vardags, men skoj i spåret annars?
Vill inte behöva byta kolv efter varje körning och olja ska helst kunna vara samma under några hundra mil.

Inte heller blir det nån ny maskin.

byta kolv efter varje körning ? det gör man bara om man kör tävlingar osv:p men olja får man allt byta :p och vet ingen som man kan köra ordentligt i skogen med utan att byta olja rätt ofta :p:gnissla
 

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 450 SMR
ska ni åka grusgrop eller nåt där det funkar med motardhjul vill jag följa med.

sen ska jag försöka få ihop kawan nån dag oxå. då jefflar ska ni få smaka tvitaktslukt;)
 

Sämsgård

Hej hej
Gick med
5 Mar 2007
Ort
Västkusten
Hoj
Husa m.m
Tack vare fotografen patrik (sputnik) så blev det några bilder idag i alla fall
 

Bifogat

  • SANY0013.JPG
    SANY0013.JPG
    183.8 KB · Visningar: 66
  • SANY0032.JPG
    SANY0032.JPG
    237.8 KB · Visningar: 63
  • SANY0009.JPG
    SANY0009.JPG
    216.3 KB · Visningar: 58
  • 2.JPG
    2.JPG
    151.6 KB · Visningar: 66
  • 5.JPG
    5.JPG
    165.3 KB · Visningar: 66
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top