ok jag e barn ledig på lör så vilken cross bana blir det hojen e klar på ons
edit : wtf.... först på första sidan på deras hemsida står det " 2008 12 13 sista lördagen innan semesterstängt "... sen kollar jag på "träningsansvariga" så står det att det är en gubbe som har träningsansvaret 2008 12 20 .....??????
Brukar och brukar...Någon som brukar köra på kortedela mk's enduroslinga?
Du får la ringa honom o fråga om han har tänkt o ha öppet.
Okej, men helt ok alltså!Brukar och brukar...
Körde där när jag hade hoj.
Det är nog blött där nu, vet att det var ett par partier som var omdragna pga kraftig väta för någon vecka sen.
Trevlig bana, men svår när det är för blött, eftersom de kniviga berghällar mm som banan består av blir snorhala när däcken är blöta och fyllda med våt lera.
Tror att det ska vara någon form av mindre "tävling" där på annandagen.
e det nån som har bestämt nått på lör än lr e allt stängt tänkte köra både lör å sön har mc kärra så ring om nån ska med.
lill tryna vart ska ni åka???
Ja sitter forfarande o huttrar o hostar.. Har dock bytt soffan mot arbetsstolen på jobbet men ja är ändå inte frisk nog att köra hoj i helgen...
Efter helgen e ja ledig fram till 7:e jan och har tänkt o köra så mycket som möjligt, var det nu är öppet. Lite sugen på att dra iväg långt o köra sandbana. Typ hökensås, strömstad eller kind. Sjövik har väl ganska bra öppettider tror ja oxå.
jag e på bara det e öppet såhaha tvekar på att nått är öppet eftersom att det är jul och så nu
men jag åker gärna på blixås om nån skulle vilja köra med mig pappa kan nog KANSKE köra mig dit på lördag :
jag e på bara det e öppet så
jag e på bara det e öppet så
ja vi får hoppas det
ska bli grymt väder på lör oxå ju
står nått på deras hemsida att crossbanan är stängd men enduro är öppet..och då kan jag ju inte köra om jag inte smiter ut med crossen till enduro banan men då blir det förjävligt om jag ramlar och slår mig allvarligt men ska ringa så fort pappa kommer hem
cross banan e stängd så det blir enduro imorgon å åka där med cross å så e ingen bra ide..
skulle det hända blir det inget bra + att folk blir snea
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |