Kollemannen
#101 Noll Koll Racing
När kan det vara dags att köra i gråbo eller angeredskrossen? Vill spruta gruuus
När kan det vara dags att köra i gråbo eller angeredskrossen? Vill spruta gruuus
kanske blir åka på fre lr lör i skogen runt om i partille lr lerum
Är det grustaget i Gråbo man kör i då? Det är ingen som blir sur (typ ägaren av grustaget)?
Var i Lerum finns det endurospår?
Men jag tror att LG syftar på att bränna runt lite friskt vågat där det ser inbjudande ut.
Hur löser man det utan att ngn skogspatron försöker ta livet av en för att man röjer loss i deras skog? Skiftes-enduro? Assi Domän?
Hur löser man det utan att ngn skogspatron försöker ta livet av en för att man röjer loss i deras skog? Skiftes-enduro? Assi Domän?
Vad kostar endurolicensen per år och vad kostar SVEMOs enduroförsäkring?
bbbbbbbbbbbbbbbuuuuuuuuummmmmpppppppppppppppp efter 1 åååååååååååår
Igår körde jag och Paser enduroslingan i Blixås. Den är omdragen sen jag var där senast. Nu var det en hel del kalhygge och skit som man skulle genom. TUNGT var ordet. Att det var skitmörkt ute gjorde inte saken lättare ett dugg faktiskt.
Någon annan som hoppar runt på den där slingan? Hur lång tid ska det ta?
När sonen har kraschat kör jag , och nu får jag (tyvärr) åka resten av året: Så till imorgon rekommenderar Kortedala MK:s slinga vid Vikans kross. Vi har bestämda dagar för körning och endast endurohojar får åka. Kolla KMK:s hemsida för info. Jag är där med en buss som har Bridgestonedekaler så kom fram o tjöta. Det är en omväxlande bana, iofs ingen nybörjarbana men BÄST.
60 SEK för gäståkare.
/H
Liten brasklapp, Blixås är stängt imorgon!
Halloween-lördag...
Okidoki, bra att veta!
Jag blev iofs av med mina hjälmar häromdagen och min fot ömmar fortf. en hel del.
Är den banan lika lång o jobbig?
Marko
Halloj!
Jag är grymt sugen på att börja köra Enduro. Jag har absolut ingen aning eventuella klubbar, banor etc som man kan gå med i. Alla kan ju sprätta omkring i diverse skogspartier men om man vill gå med något mer arrangerat, vart vänder man sig då?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|