Bikerbitch skrev:Välkommen hit. Vi är ett gäng trevliga och glada tjejer här också. Killarna är desto fler, men så pjåkiga är vi tjejor inte
Åker du bakpå eller äger ni hojen ihop? 'förvirrad'
R1.an är inte så farlig att skjutsa på faktiskt, jag har iofs bara åkt kortare sträckor på en sådan.
Tofast4Hjo skrev:Jag o pojkvännen har en Yamaha FZR 1000 som går relativt hyfsat (260 med skjuts e väl ok?)
Madhonda skrev:Vem skjutsar vem...!!!?? Är det du som kör i 260 med grabben bakpå...
Välkommen hit... alltid kul med fler tjejer som inte bara gillar hojar utan gillar att köra dom fort oxå..!! Bra där!!
Edit: Sedärja... läser man hela tråden så får man ju veta..!!
Är du inte sugen att köra själv... det är MYCKET roligare än att sitta bakpå.!!
Välkommen!Tofast4Hjo skrev:HALLO ALLA SPORTHOJVÄNNER!!!, JAG E NY HÄR
Efter en del letande har man dock äntligen hittat Sveriges bästa sida/forum.
Lite info om mig.
Är en 25 årig tjej från de djupa skogarna vid de stora vattnen som älskar allt som har med motorcyklar att göra...... o fort skall det gå......Missar aldrig ett MotoGp-race´, är enligt flera påliga käller mer motorgalen än pojkvännen.
Hatar töntiga o flamsiga tjejer som inte kan åka för "då förstör jag håret".
Jag o pojkvännen har en Yamaha FZR 1000 som går relativt hyfsat (260 med skjuts e väl ok?) Vi funderar på att byta till något nyare, några förslag???
R1 har min pojkvän tuvärr uteslutit då den är svår att skjutsa på men jag vill, vill, vill ändå ha den......
Obs, jag är läkarsekreterare så långa inlägg är en arbetsskada..."ler"
Tofast4Hjo skrev:Hej!
Jag åker bakpå o båda trivs så bra med det!! Trots 2 år tillsammans är vi fortfarande nyförälskade o galna och kan inte slita oss ifrån varandra.
Förtydligande: det är mest flamsiga tjejer "här utanför" som jag inte tycker om.....tjejer som åker hoj är oftast raka och J.....LIGT trevliga, (tänk på att jag arbetar inom vården och där finns det många flamsiga tjejer)
Pendlar Skövde-göteborg, har pojvän i Mariestad= fullt upp. VILL TA MC-KORT!!
matte_r6 skrev:Välkommen!
Om det funkar bra att åka med skjuts med R6 så borde det funka bra med R1 tycker jag. Fast det beror kanske lite på hur stor du och din pojkvän är. Ju större desto jobbigare.
matte_r6 skrev:Välkommen!
Om det funkar bra att åka med skjuts med R6 så borde det funka bra med R1 tycker jag. Fast det beror kanske lite på hur stor du och din pojkvän är. Ju större desto jobbigare.
Tofast4Hjo skrev:Ok ser nu att Du har en R6 (har varit i Danmark och ja har väl inte kopplat hjärnverksamheten riktigt än "ler". Racade men en R6 med skjuts när vi var i Örebro på MC-träff, de gick ganska lika.....(men vi vann med "gamla" bettan)
245 hästar, det var som tusan, jag tvivlar...Tofast4Hjo skrev:Har ja missat nåt??, vi har INTE en R6 utan en Yamaha FZR (245 hästar/
214kilo) och OM vi ska byta funderar vi på en Yamaha Thunderace eller en R1 och detta beslutar vi efter att ha provkört............men R1 ser lite för hög ut för mig.....men jag åker i nödfall på allt...vi får se hur det blir..
sgtpepper skrev:245 hästar, det var som tusan, jag tvivlar...
Gör så här: Skit i att köpa en R1 utan lägg istället stålarna på ett körkort och en egen hoj (bra nybörjarhojar behöver inte vara dyra). För hur kul det än kan vara att agera barlast där bak så kan det ju ändå inte vara ett värdigt alternativ. Det roliga är ju att köra själv.
Tofast4Hjo skrev:SÅKLART ATT JAG VILLL köra själV!!!!!!!!!!!!, men har inte råd att ta körkort just nu, man blir inte miljonär på att arbeta som läk-sekr.......pengarna går tuvärr till att renovera huset...... "snyft" FÖRLÅT MINA LÅNGA INLÄGG =arbetsskada
"ler"
blom skrev:hej hej.. r1an är inte svårskjutsad.. var har ni fått det ifrån???????? har ialf kört en 40 mil med böna där bak
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|