Ensam och vilsen

Status
Ej öppen för fler svar.

spirre

Riders of Helsingborg
Gick med
16 May 2003
Hoj
Ducati 750 Sport -01 | KN Filter,Ducati Performance Kolfiberbössor - R.I.P. 2008-09-01
VÄlkommen !

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Välkommen hit. Vi är ett gäng trevliga och glada tjejer här också. Killarna är desto fler, men så pjåkiga är vi tjejor inte :tuttar

Åker du bakpå eller äger ni hojen ihop? 'förvirrad'
R1.an är inte så farlig att skjutsa på faktiskt, jag har iofs bara åkt kortare sträckor på en sådan.

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Bikerbitch skrev:
Välkommen hit. Vi är ett gäng trevliga och glada tjejer här också. Killarna är desto fler, men så pjåkiga är vi tjejor inte :tuttar

Åker du bakpå eller äger ni hojen ihop? 'förvirrad'
R1.an är inte så farlig att skjutsa på faktiskt, jag har iofs bara åkt kortare sträckor på en sådan.

Hej! :banana

Jag åker bakpå o båda trivs så bra med det!! Trots 2 år tillsammans är vi fortfarande nyförälskade o galna och kan inte slita oss ifrån varandra.

Förtydligande: det är mest flamsiga tjejer "här utanför" som jag inte tycker om.....tjejer som åker hoj är oftast raka och J.....LIGT trevliga, (tänk på att jag arbetar inom vården och där finns det många flamsiga tjejer)
Pendlar Skövde-göteborg, har pojvän i Mariestad= fullt upp. VILL TA MC-KORT!!

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(
Tofast4Hjo skrev:
Jag o pojkvännen har en Yamaha FZR 1000 som går relativt hyfsat (260 med skjuts e väl ok?)

Vem skjutsar vem...!!!?? :tungan Är det du som kör i 260 med grabben bakpå...

Välkommen hit... alltid kul med fler tjejer som inte bara gillar hojar utan gillar att köra dom fort oxå..!! :tummenupp Bra där!!

Edit: Sedärja... läser man hela tråden så får man ju veta..!!

Är du inte sugen att köra själv... det är MYCKET roligare än att sitta bakpå.!!

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Hoj
KTM
Jag vill o jag vill!!!!

Madhonda skrev:
Vem skjutsar vem...!!!?? :tungan Är det du som kör i 260 med grabben bakpå...

Välkommen hit... alltid kul med fler tjejer som inte bara gillar hojar utan gillar att köra dom fort oxå..!! :tummenupp Bra där!!

Edit: Sedärja... läser man hela tråden så får man ju veta..!!

Är du inte sugen att köra själv... det är MYCKET roligare än att sitta bakpå.!!

SÅKLART ATT JAG VILLL köra själV!!!!!!!!!!!!, men har inte råd att ta körkort just nu, man blir inte miljonär på att arbeta som läk-sekr.......pengarna går tuvärr till att renovera huset...... "snyft" :Bugar :Bugar FÖRLÅT MINA LÅNGA INLÄGG =arbetsskada
"ler"

matte_r6

Ny medlem
Gick med
2 Sep 2003
Hoj
Yamaha YZF R6-99
Tofast4Hjo skrev:
HALLO ALLA SPORTHOJVÄNNER!!!, JAG E NY HÄR

:yoparty Efter en del letande har man dock äntligen hittat Sveriges bästa sida/forum.

Lite info om mig.
Är en 25 årig tjej från de djupa skogarna vid de stora vattnen som älskar allt som har med motorcyklar att göra...... o fort skall det gå......Missar aldrig ett MotoGp-race´, är enligt flera påliga käller mer motorgalen än pojkvännen.

Hatar töntiga o flamsiga tjejer som inte kan åka för "då förstör jag håret".

Jag o pojkvännen har en Yamaha FZR 1000 som går relativt hyfsat (260 med skjuts e väl ok?) Vi funderar på att byta till något nyare, några förslag???
R1 har min pojkvän tuvärr uteslutit då den är svår att skjutsa på men jag vill, vill, vill ändå ha den......

Obs, jag är läkarsekreterare så långa inlägg är en arbetsskada..."ler" :banana
Välkommen!
Om det funkar bra att åka med skjuts med R6 så borde det funka bra med R1 tycker jag. Fast det beror kanske lite på hur stor du och din pojkvän är. Ju större desto jobbigare.

Olof Eriksson

1 0lof 3riksson
Gick med
12 Oct 2003
Hoj
Alice Racing Aprilia SXV450 07, KTM 200 SX (SM) 04
Tjenis, nu vet jag inte hur mycket som skiljer R6an å R1an där bak, men min e då inte rolig å åka på, inte om man är kort iaf.

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Lycka till med mckortet! Det är mycket trevligare att ha kontroll själv än att sitta bakpå :rock Även fast det kan vara väldigt trevligt att sitta o klämma på pojkvännen när han kör :tummenupp

Tofast4Hjo skrev:
Hej! :banana
Jag åker bakpå o båda trivs så bra med det!! Trots 2 år tillsammans är vi fortfarande nyförälskade o galna och kan inte slita oss ifrån varandra.
Förtydligande: det är mest flamsiga tjejer "här utanför" som jag inte tycker om.....tjejer som åker hoj är oftast raka och J.....LIGT trevliga, (tänk på att jag arbetar inom vården och där finns det många flamsiga tjejer)
Pendlar Skövde-göteborg, har pojvän i Mariestad= fullt upp. VILL TA MC-KORT!!

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Hoj
KTM
Ehh, svar till mig?

matte_r6 skrev:
Välkommen!
Om det funkar bra att åka med skjuts med R6 så borde det funka bra med R1 tycker jag. Fast det beror kanske lite på hur stor du och din pojkvän är. Ju större desto jobbigare.

:va Har ja missat nåt??, vi har INTE en R6 utan en Yamaha FZR (245 hästar/
214kilo) och OM vi ska byta funderar vi på en Yamaha Thunderace eller en R1 och detta beslutar vi efter att ha provkört............men R1 ser lite för hög ut för mig.....men jag åker i nödfall på allt...vi får se hur det blir.. :banana

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
matte_r6 syftade nog på att om det fungerar att skjutsa på en R6.a så borde det fungera att skjutsa på en R1.a som ni eventuellt hade tänkt att införskaffa.

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Hoj
KTM
matte_r6 skrev:
Välkommen!

Ok ser nu att Du har en R6 (har varit i Danmark :fyllisar :fyllisar och ja har väl inte kopplat hjärnverksamheten riktigt än "ler". Racade men en R6 med skjuts när vi var i Örebro på MC-träff, de gick ganska lika.....(men vi vann med "gamla" bettan)

matte_r6

Ny medlem
Gick med
2 Sep 2003
Hoj
Yamaha YZF R6-99
Tofast4Hjo skrev:
Ok ser nu att Du har en R6 (har varit i Danmark :fyllisar :fyllisar och ja har väl inte kopplat hjärnverksamheten riktigt än "ler". Racade men en R6 med skjuts när vi var i Örebro på MC-träff, de gick ganska lika.....(men vi vann med "gamla" bettan)

Det tändes ett ljus för dig märkte jag med hjälp av en annan här som var tvungen att förklara lite ... Okey jag hade skjutts på en MC-träff för inte så länge sedan undra om det var jag..

sgtpepper

Delivering excellence since 1974
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph S3 -02, Honda XR650R -02
Tofast4Hjo skrev:
:va Har ja missat nåt??, vi har INTE en R6 utan en Yamaha FZR (245 hästar/
214kilo) och OM vi ska byta funderar vi på en Yamaha Thunderace eller en R1 och detta beslutar vi efter att ha provkört............men R1 ser lite för hög ut för mig.....men jag åker i nödfall på allt...vi får se hur det blir.. :banana
245 hästar, det var som tusan, jag tvivlar...

Gör så här: Skit i att köpa en R1 utan lägg istället stålarna på ett körkort och en egen hoj (bra nybörjarhojar behöver inte vara dyra). För hur kul det än kan vara att agera barlast där bak :rolleyes: så kan det ju ändå inte vara ett värdigt alternativ. Det roliga är ju att köra själv.

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Hoj
KTM
sgtpepper skrev:
245 hästar, det var som tusan, jag tvivlar...

Gör så här: Skit i att köpa en R1 utan lägg istället stålarna på ett körkort och en egen hoj (bra nybörjarhojar behöver inte vara dyra). För hur kul det än kan vara att agera barlast där bak :rolleyes: så kan det ju ändå inte vara ett värdigt alternativ. Det roliga är ju att köra själv.

:Bugar Oj då.....blir jämt avbruten då jag skriver!!! Rätt är ju naturligtvis 145 hästar, det är bilen som har 245 hästar (chippad Saab 9:3) som jag föredrar när JAG vill köra fort själv. JAG TRIVS FAKTISKT BÄST MED ATT ÅKA BAKPÅ OCH KLÄMMA PÅ POJKVÄNNEN...

snowwhite

GOOOO ROSSI!!
Gick med
13 Apr 2004
Hoj
Kawasaki ZX6R -03-Såld
Kan du inte övningsköra med pojkvännen?
Lite råd har man väl alltid? Det kanske tar ett tag att få sitt kort men det gå ratt fixa bara man vill.
Jag håller på med mitt kort nu och är ju student så det är inte så lätt att spotta fram dem där pengarna men som sagt bara man är inställt på det så...
Lycka till iaf...

Tofast4Hjo skrev:
SÅKLART ATT JAG VILLL köra själV!!!!!!!!!!!!, men har inte råd att ta körkort just nu, man blir inte miljonär på att arbeta som läk-sekr.......pengarna går tuvärr till att renovera huset...... "snyft" :Bugar :Bugar FÖRLÅT MINA LÅNGA INLÄGG =arbetsskada
"ler"

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
blom skrev:
hej hej.. r1an är inte svårskjutsad.. var har ni fått det ifrån???????? har ialf kört en 40 mil med böna där bak

Det är vad du tycker ja! har du frågat bönan? :rofl

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...