2fast4Hjo
"Dude I almost hade U"
Teo skrev:Det är vad du tycker ja! har du frågat bönan?![]()
Precis, helt rätt!.. Min pojkvän är såååååååååå
![Kärlek :kär :kär](/img/smilies/love.gif)
![Hej hej :hej :hej](/img/smilies/wave.gif)
Teo skrev:Det är vad du tycker ja! har du frågat bönan?![]()
Tofast4Hjo skrev:Obs, jag är läkarsekreterare så långa inlägg är en arbetsskada..."ler"![]()
Kjelle skrev:Toppen!![]()
Hädanefter dikterar jag in mina inlägg, så kan du skriva ut dom!![]()
Tofast4Hjo skrev:Precis, helt rätt!.. Min pojkvän är såååååååååå![]()
snäll så att om han skall byta överväger han att köpa en Kawasaki någonting för att jag skall åka lika bra som jag gör på FZR-en.
Bikerbitch skrev:Tänk om förhållandet tar slut då. Då står han där med en Kawasaki, fastän hans våta dröm var en R1.a..![]()
Brutus skrev:Coolers..Lyrestad..Där har man ju varit en del på sistone. Har ett par polare som flyttat dit.
God pizza har ni iallafall..![]()
Tofast4Hjo skrev:HALLO ALLA SPORTHOJVÄNNER!!!, JAG E NY HÄR
Efter en del letande har man dock äntligen hittat Sveriges bästa sida/forum.
Lite info om mig.
Är en 25 årig tjej från de djupa skogarna vid de stora vattnen som älskar allt som har med motorcyklar att göra...... o fort skall det gå......Missar aldrig ett MotoGp-race´, är enligt flera påliga käller mer motorgalen än pojkvännen.
Hatar töntiga o flamsiga tjejer som inte kan åka för "då förstör jag håret".
Jag o pojkvännen har en Yamaha FZR 1000 som går relativt hyfsat (260 med skjuts e väl ok?) Vi funderar på att byta till något nyare, några förslag???
R1 har min pojkvän tuvärr uteslutit då den är svår att skjutsa på men jag vill, vill, vill ändå ha den......
Obs, jag är läkarsekreterare så långa inlägg är en arbetsskada..."ler"![]()
rockagill skrev:Vi har mycket gemensamt....... jag åker Yamaha och jobbar som läkarsekreterare i Borås *s*
ZXRMANNEN skrev:AAAAAAAAAAAJ, fick precis 2000 intressepilar i huvudet!. Borde du inte logga in på Spraydate elr liknande?!..... Inget illa menat såklart !.....
rockagill skrev:Vi har mycket gemensamt....... jag åker Yamaha och jobbar som läkarsekreterare i Borås *s*
ZXRMANNEN skrev:AAAAAAAAAAAJ, fick precis 2000 intressepilar i huvudet!. Borde du inte logga in på Spraydate elr liknande?!..... Inget illa menat såklart !.....
McB skrev:Borde inte grundläggande kunskaper i svenska språket vara ett krav för att få jobba som sekreterare?
McB skrev:Borde inte grundläggande kunskaper i svenska språket vara ett krav för att få jobba som sekreterare?
Tofast4Hjo skrev:Svenska?. Vi skriver latin och här arbetar jag inte.
Tofast4Hjo skrev:
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |