Ensam och vilsen

Status
Ej öppen för fler svar.

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Tofast4Hjo skrev:
Precis, helt rätt!.. Min pojkvän är såååååååååå :kär :hej snäll så att om han skall byta överväger han att köpa en Kawasaki någonting för att jag skall åka lika bra som jag gör på FZR-en.

Tänk om förhållandet tar slut då. Då står han där med en Kawasaki, fastän hans våta dröm var en R1.a.. :rolleyes:

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Bikerbitch skrev:
Tänk om förhållandet tar slut då. Då står han där med en Kawasaki, fastän hans våta dröm var en R1.a.. :rolleyes:

Jag tvingar honom naturligtvis inte!!!! han får köpa vad han vill....jag åker som sagt på allt. Han ska snart bli medlem här (tror jag) så då får han chansen att försvara sig.....VI SKA FÖRLOVA OSS TILL SOMMAREN.... :krama :kiss :kär

Brutus

Både mysig och porrig.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MT-01 Stage 3
Coolers..Lyrestad..Där har man ju varit en del på sistone. Har ett par polare som flyttat dit.

God pizza har ni iallafall..:tummenupp

rockagill

Våren är här!
Gick med
24 Apr 2004
Hoj
GSXR 750, 2 minimotosar och jetski =)
Sekr

Vi har mycket gemensamt....... jag åker Yamaha och jobbar som läkarsekreterare i Borås *s*

Tofast4Hjo skrev:
HALLO ALLA SPORTHOJVÄNNER!!!, JAG E NY HÄR

:yoparty Efter en del letande har man dock äntligen hittat Sveriges bästa sida/forum.

Lite info om mig.
Är en 25 årig tjej från de djupa skogarna vid de stora vattnen som älskar allt som har med motorcyklar att göra...... o fort skall det gå......Missar aldrig ett MotoGp-race´, är enligt flera påliga käller mer motorgalen än pojkvännen.

Hatar töntiga o flamsiga tjejer som inte kan åka för "då förstör jag håret".

Jag o pojkvännen har en Yamaha FZR 1000 som går relativt hyfsat (260 med skjuts e väl ok?) Vi funderar på att byta till något nyare, några förslag???
R1 har min pojkvän tuvärr uteslutit då den är svår att skjutsa på men jag vill, vill, vill ändå ha den......

Obs, jag är läkarsekreterare så långa inlägg är en arbetsskada..."ler" :banana

MILKY

NB Racing Developments
Gick med
22 Apr 2004
Hoj
BMW K1200S
rockagill skrev:
Vi har mycket gemensamt....... jag åker Yamaha och jobbar som läkarsekreterare i Borås *s*

AAAAAAAAAAAJ, fick precis 2000 intressepilar i huvudet!. Borde du inte logga in på Spraydate elr liknande?!..... Inget illa menat såklart !.....

MILKY

NB Racing Developments
Gick med
22 Apr 2004
Hoj
BMW K1200S
ZXRMANNEN skrev:
AAAAAAAAAAAJ, fick precis 2000 intressepilar i huvudet!. Borde du inte logga in på Spraydate elr liknande?!..... Inget illa menat såklart !.....

Menat till Tofast4Hjo .

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
Borde inte grundläggande kunskaper i svenska språket vara ett krav för att få jobba som sekreterare?

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras