stringbikini
Medlem
Tack för svar! men har du någon motivering?
Tack för svar! men har du någon motivering?
Mest hoj för pengarna, kontra modell och pris så är Huysung oslagbart då du kan få en "ny" 09/10 för runt 30K. Sen om man vill köra en sådan hoj så...
Haha får tacka för svaret i alla fall! är det någon annan som har utförligare åsikter om valet mellan dessa två modeller?
Personligen tycker jag XJ6 ser lite bättre ut om du har de fysiska måtten att passa in på den.
ER6 är annars en lite bättre hoj med ett betydligt bättre mellanregister vilket får den att kännas bra mycket piggare.
Personligen hade jag nog inte valt någon av dem när du har en GSX 600f. Hade nog tyckt att det hade varit dax att ta ett steg upp i lite mer fullvuxna maskiner. Sätt ribban på 850cc och sen tänk efter lite vad du är ute efter. Du verka ju inte jaga effekt efter de två modeller du fråga om så se vad för V2 eller vridstarka Rad4 du har att välja mellan.
Har kört båda mycket. Jag föredrog Er-6an, lite mera lekhoj och hade en busigare känsla. XJ6an tuffade på, en bra hoj också men den kändes inte lika rivig helt enkelt.
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|