Tror PC3:an går på 260 dollar hos http://www.blueridgeperformance.net/
Ett tips om du inte pallar läsa kopiera all tex o skicka till någon som kan läsa in de på kassetban så kan du lysna istället på de. Eller så säger jag bara till dig att livet e rent för kort för att ta sig tid att läsa allt gnäll o skit som står i denna tråden
Jävla skit också skulle tanka hojen i garaget idag men råkade hälla typ en liter bensin över den när jag tappade dunken .....Hälde genast en dunk vatten över den nu undrar jag om det kan han skadat hojen på något sätt dvs bensinen eller oroar jag mig helt i onödan..Har putsat den som ett spån nu efter olyckan ....Hoppas inget har tagit skada....ELLER....
Låter toppen det är bara att höra av dig när du känner för att beställa.
Hade du tänkt å bänka cykeln i Sundsvall ?
Ja servar min i Svall, så ja kollade upp ställen som bänkar där, och det verkar bara vara ute på Alnö som det går att göra..
Tror PC3:an går på 260 dollar hos http://www.blueridgeperformance.net/
Såg på Bike´s hemsida att de hade lite erbjudande på PC3á och slip on.
9000:- bänkat och klart. 5hk på toppen och 10 i mellanregistret. Vore väl nått för den som suktar. Kunde inte öppna grafen här på jobbet men det verkade bra, kika själva.
http://www.biketrollhattan.se/article.php?aid=108
DynoJet PowerCommander III USB - Ninja650R
Available
Item #: 10200248
Price: $259.99
Description
** Power Commanders can be shipped to the U.S. ONLY - No overseas orders will be accepted due to differences in the wiring harness for non-U.S. bikes - we can't guarantee that the U.S. spec PCIII will work **
Gary <moto317@bellsouth.net> till mig
Your best bet would be to contact DynoJet. I know the ECU plug is the same, so the only problem could lie with the Throttle body connection. I've sent several to Australia and New Zealand.
Har en riktigt fet räkningshög i slutet av januari, men efter det blir det av så fort som möjligt!
Har inte kikat nåt på bänkning överhuvudtaget ännu då jag har förälder/vänner nere i Gävletrakten, så chanserna ökar ju med områdetsstorlek, att hitta ett vettigt ställe mao.
Ute på Alnö, det måste ju vara Alviks MC i så fall, enda stället jag varit till där iaf. Vettig affär!
Jag läste antingen på PC3's hemsida eller på ninja650forumet/shop att det finns kompatibilitetsproblem mellan USA-versionen av PC3an och ER6an här i Europa... är det nån som vet om det stämmer? Tänkte från början beställa från staterna men ändrade mig pga detta.
9000, hur mycket går en bänkning på i vanliga fall tro?
PC3: EUR 286.23
G&G Slipon: EUR 344.35
Det blir en bit över 5700 spänn + frakten, eller är det massa skatt och tull utöver det?
Iofs, såg nu att dom tog $340 på powercommanders hemsida, det är 2200 spänn drygt.
Hittade texten om skillnaderna på US<->EU på 650shop! Vad tror man om detta tro. Lär väl finnas dom som beställt därifrån och fått det att fungera då ingen skrivit nåt annat här i tråden (den faktaspäckade tråden).
Ja det var Alviks Mc jag pratade med, dom tog mellan 2500 och 3000 för en bänkning.
Jag ska kolla runt lite här i Gävle, men i Järvsö kan det tänkas att dom bänkar, jag har för mig det iallafall.
Jag läste antingen på PC3's hemsida eller på ninja650forumet/shop att det finns kompatibilitetsproblem mellan USA-versionen av PC3an och ER6an här i Europa... är det nån som vet om det stämmer? Tänkte från början beställa från staterna men ändrade mig pga detta.
Hittade texten om skillnaderna på US<->EU på 650shop! Vad tror man om detta tro. Lär väl finnas dom som beställt därifrån och fått det att fungera då ingen skrivit nåt annat här i tråden (den faktaspäckade tråden).
Det kanske får bli en liten beställning från blueridge dårå. Skita i G&G och köpa arrow därifrån. Undrar vad det är för jidder om kablage och skit, skulle vara kul att veta.
PC3, luftfilter, slipon, tail tidy, tonad ruta, drev. Hugger grejjade jag på ebay häromdan, får se om den hittar hit till sverige nån gång inom närmaste framtiden.
Roustabout, har du nån länk till sidan med den mappen på? Försökte söka reda på men fann inget. Får försöka mer senare i annat fall.
According to our record, there should be no problem fitting this unit to your machine.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|