Det är just det där med att dra ut nyckeln som inte går. Styret låser sig och sitter där det sitter men sen måste jag låsa upp igen för att få ur nyckeln.
Har för mig att man får trycka ner nyckeln o vrida?
Borde inte du kunna få det fixat på garantin om låset visar sig va kass?
Jag provade det mesta men fick likt förbannat nte ur den. Men klart som du säger att det går på garantin i värsta fall. Tänkte om det var något extra man skulle göra som jag hade missat men jag får göra några försök till.
Ska fundera lite extra på hur jag gör när jag låser ...
Eftersom min hoj ändå står utanför köksfönstret gick jag ut och kollade. Från ON så vrider jag nyckeln mot OFF och sen får jag trycka ner den och vrida mot LOCK, sen är det bara att dra ut den.
Ingenting som kommit i kläm mot styrstoppet, så inte låskolven går i botten då?Var ute för någon timma sen, vred styret helt, tryckte ner nyckeln och vred den till åt vänster. Styret fastnar, nyckeln sitter fast! Försöke jucka runt lite but noooo. Den sitter där den sitter.
Var ute för någon timma sen, vred styret helt, tryckte ner nyckeln och vred den till åt vänster. Styret fastnar, nyckeln sitter fast! Försöke jucka runt lite but noooo. Den sitter där den sitter.
Det blev en liten tur på hojen idag iaf , var +5 nere i Karlskrona.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|