motormania
kawaowner
nu R besten på sin första 100mila sevice!! får se vad man får av de 1500 spänn det skulle kosta! förresten så håller jag på med ett hemlig stämplad grej till hojen, återkommer senare med mera info(ifall det funkar )
Tjenare bikers!
Vill bara säga att jag är helt ny här, läst Eran tråd i en vecka men nu har även jag reggat mig här på forumet.
Kul att det finns så många där ute som har en ER-6n/f, hoppas man får se någon av Er på vägarna i sommar!
Jag tog årets första åk i helgen precis, 14 mil blev det, känns underbart med min nya och enda hoj so far, kommer nog inte byta det första jag gör för den här känns underbar och ljudet från LeoVince är ju grymt skönt!
Hoppas Ni får en bra start på våren/sommaren och håll Er på vägen.
/hyll
LÄCKER!!Tjenare bikers!
Vill bara säga att jag är helt ny här, läst Eran tråd i en vecka men nu har även jag reggat mig här på forumet.
Kul att det finns så många där ute som har en ER-6n/f, hoppas man får se någon av Er på vägarna i sommar!
Jag tog årets första åk i helgen precis, 14 mil blev det, känns underbart med min nya och enda hoj so far, kommer nog inte byta det första jag gör för den här känns underbar och ljudet från LeoVince är ju grymt skönt!
Hoppas Ni får en bra start på våren/sommaren och håll Er på vägen.
/hyll
14 kugg fram =
+Märkbart mer ös i maskinen (inte toppfart bara ax)
+Lite lättare att koppla upp på bakslangen
+Går att slanga i 2:an med gas-släpp-gas
-Hastighetsmätaren visar ca 15% för mycket
-Distansmätaren rullar på snabbare
(Fixas med en speedohealer, pris kring 1000spänn)
Jag köpte mitt drev från ninja650shop
tänkte höra med er som har pc och slipon på era hojjar.. handlaren sa att det var typ kittet som dom kör med när dom säljer sina er6 or.. ger det tillsammans inte mer än max 10hk? tycker det lät lite snålt.. hur mycket har ni betalat för ett liknande ingrepp? inkl bänkning alltså.
Jag är väldigt intresserad av att veta ifall insprutningen kan göras mindre ryckig mha en PC3:a. Tycker hojen är ganska bestämd när det gäller vad som är av och på.
Är det nån med erfarenhet el. kunskap som kan uttala sig om detta?
LÄCKER!!
Hej och välkommen samt grattis till en kul, smidig och rolig hoj!
Snyggt med fälgstripe (samt vilken tjusig hjälm du har )
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|