pont4n skrev:2329927Tjena har kollat runt lite och så.
Går det inte att slänga på en power commander och ett kn-filer på er-6an?
Sorgligt isf
dannew skrev:2330055Vilka filter som passar och inte vet jag inget om, men Power Commander finns.
Power Commander
cage skrev:2334065
Äntligen !! Efter 12 års uppehåll har jag skaffat hoj igen. Valet föll på en silver ER-6n med ABS. Hämtas nästa vecka. Kändes starkare än 72Hk !! Kan nog tänka mig en Power Commander kommande säsong.
Känns så skööönt......
Men sen kommer inkörningen. Enl säljaren så borde det räcka med ca 50 mil, utan segdragning och tokvarv. Kanske bra för mig så jag blir varm i kläderna igen.
Kommer synas på vägarna i Gästrikland!
Beror nog på att modellen heter Ninja 650R i USA.nalberg skrev:2335759Har ni svårigheter att hitta er6an, så heter modellen något i stil med: EX650R i en del listor.
Så jag har alltså en Baby-Ninja!Neutral skrev:2335982Beror nog på att modellen heter Ninja 650R i USA.
Precis! Den är definitivt värd Ninja-namnet den svängsjuka lilla saken. Jag älskar att köra den på bana, visst svajar det lite i fjädringen när det går undan men chassit är stadigt i sig och väldigt lättsvängt, motorn varvvillig och det bästa är att förnedra R1r.Titania skrev:2336235Så jag har alltså en Baby-Ninja!
nalberg skrev:2335759Nu har jag forskat i power commander och luftfilter.
Hos stibix får man 15% i rabbat på commandern.(3995 brukar vara ordinarie pris) De trodde inte att den fanns, så jag ringde till grossisten som sa att de kommer få hem till ER6an inom 3-4 veckor. Enligt motospeed ska K&N också släppt ett filter här i dagarna, men de hade inget pris på den ännu.
Jag var den första som ens frågat efter commander till ER6, så han skulle beställa hem nu i kommande beställning. Har ni svårigheter att hitta er6an, så heter modellen något i stil med: EX650R i en del listor.
Ska kolla om jag kan hitta att beställa direkt från USA.
Jora. Får hon bara sträcka på benen i bland så är det ingen fara.Psykbryt skrev:2329412Hmm...Hurdan är n o f modellerna o skjutsa på? Tjejen på 175 cm vill sitta bak och slita på sätet. Klarar man turer på 20 mil med nån paus?
galtazar skrev:2337121Jora. Får hon bara sträcka på benen i bland så är det ingen fara.
Ord Ord!!Psykbryt skrev:2337128Hon ska få sträcka på både det ena o det andra om jag köper en ny hoj
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|