till er som vill byta er-6n http://www.youtube.com/watch?v=MXS2R65JC9w&feature=related:yoparty:yoparty::banana
Last edited:
Jag förstår inte inlägget?till er som vill byta er-6n http://www.youtube.com/watch?v=MXS2R65JC9w&feature=related:yoparty:yoparty::banana
Jag förstår inte inlägget?
Någon som vill förklara? Är jag trög?
Jag kan väl tävla mot vem som helst om det ska vara så, frågan är ju hur gick det, inte så bra antagligen då hayabusan lämnade ett par sekunders försprång och dessutom verkar vinna!?Att man våga tävla med hayabusa drag racing
Problemet med FI lampan är över..!!
När man stryper ER6an så skruvar man ju i en torx skruv vid gaswajern(?)
OCH
Sätter i en kontakt med en bygel under sadlen(på F modellen).
Byglen är till för att reglera insprutningen till motorn typ.
Tog bort den å nu lyser den inte..!
Wohoo..
Fick tag på en bild av den nya Ninja650R 2010 och då jag inte riktigt fattat vad skillnaden mellan den och ER6F är så bifogar jag den... Undrar om det är denna som även kommer att släppas i Sverige? Skall komma i färgerna grön, blå och svart. Notera att den nu är grönlackerad hela vägen ner på motorn och att passagerarhandtagen för 2010 är svartlackerade, åtmindstånde för den gröna modellen, vet inte hur det kommer att bli med den svarta och blå, men antar att det är samma.
Den även den har Bridgestone Battlax BT021's- och inte Dunlop Roadsmarts som jag tror var orginal förut och inte så populära (halkiga). Tomgångsskruv finns det också.... Tror det är mer eller mindre allt... Men som sagt jag förstod inte ens skillnaden på ER6F och Ninja650r så...
Fick tag på en bild av den nya Ninja650R 2010 och då jag inte riktigt fattat vad skillnaden mellan den och ER6F är så bifogar jag den... Undrar om det är denna som även kommer att släppas i Sverige? Skall komma i färgerna grön, blå och svart. Notera att den nu är grönlackerad hela vägen ner på motorn och att passagerarhandtagen för 2010 är svartlackerade, åtmindstånde för den gröna modellen, vet inte hur det kommer att bli med den svarta och blå, men antar att det är samma.
Den även den har Bridgestone Battlax BT021's- och inte Dunlop Roadsmarts som jag tror var orginal förut och inte så populära (halkiga). Tomgångsskruv finns det också.... Tror det är mer eller mindre allt... Men som sagt jag förstod inte ens skillnaden på ER6F och Ninja650r så...
Fick tag på en bild av den nya Ninja650R 2010 ...
Läcker bild helt klart.
Imorgen blire Norge en vecka, ska bli skitkul att ta ut eärsexan på en långsväng
Jag återkommer (förhoppningsvis ) med en rapport och hur det gick!
Då kanske vi syns på vägarnaNajs, jag ska också testa eärsexan genom Norge! Fast på måndag
Imorgen blire Norge en vecka, ska bli skitkul att ta ut eärsexan på en långsväng
Jag återkommer (förhoppningsvis ) med en rapport och hur det gick!
Najs, jag ska också testa eärsexan genom Norge! Fast på måndag
vill du beskriva lite noggrannare vart bygeln sitter? Jag har kikat runt lite under sadeln men inte hittat nått...
Foto vore kalas, hittar nadaNja svårt att förklara närmare, men lyft sadlen, o på ena sidan sitter en kontakt med en bygel i. ska ta foto när jag ska ut o köra.
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|