überkill
Guest
Någon här som väger 90-92 och kan säg mig vilket hack du ställt in fjäderförspänningen på bakdämparen på?
Uddahojen blev en Sherco 5.1 -07 motard, 109kg o okänt antal hk, växlare mellan två tändkurvor och insprut som är silkesmjuk utan ryck,
...
Sålde min er6a för 37000 som gått 1600 mil med slipon, pc3 o sportfilter, nästan nya däck, nyservad, mappad o klar, helt skadefri. tyckte det var ett rätt bra pris. tog från söndag till tisdag o bli av med den.
Har du ens kört en er6?
på tal om backspeglar så fick jag hem nya idag som jag hade beställt från Louis.de
inte den bästa bilden. men det regnar ute.
Dagen D närmar sig så jag undrar om här finns någon som besiktigat med Leo Vince utan bekymmer?
Var det smidigt att beställa från louis? Kan inte direkt nån Tyska o hittar inget om att få texten till engelska på deras sida.
Har spanat in nytt bakljus där nämligen, led med klarglas!
Skulle kanske kunna ta ledigt från jobbet nån dag och åka dit, är i Tyskland varannan dag, men det e bara meckigt
Har sett ett par hojjar här med fatbar.
Är det välspenderade slantar? Den blir ju snyggare. Men hur är det att köra? Bättre/sämre?
riktigt smidigt att beställa. går riktigt snabbt att får hem sakerna också.
själv läste jag lite tyska i 6an-7an. har ju glömt det mesta men man fattar ändå lite
Danke Schön för svaren! Får försöka mig på det där med deras hemsida o chrome då!
Jag tog mitt mc kort idag=)
Tog en runda på 20 mil med några kompisar...
Imorgon ska det bli fler mil =)
Känner mig riktigt nöjd med kawasakin =D
Grattis!!!
Hoppas du får en grym sommar med många mil i sadeln
Jag tog mitt mc kort idag=)
Tog en runda på 20 mil med några kompisar...
Imorgon ska det bli fler mil =)
Känner mig riktigt nöjd med kawasakin =D
Grattis! Nu får du glida över till sthlm!
Lustigt att du frågar! Jag har besiktigat idag med just Leo Vince som du undrar över. Svaret är att det går alldeles utmärkt. Med dB-killern i blev den uppmätt till 94 dB och skulle dessutom varit godkänd upp till 99 dB enligt besiktningsmannen. Helt perfekt då kraven vid bankörning är 95 dB men så har jag inte heller fått några problem vid besiktningar tidigare heller.
Det går alltså utan problem. Lycka till
Jaha, då har man blivit med hoj...
Var och beställde en Kawasaki er-6f ABS -09 svart idag.
Får hojen på fredag nästa vecka, längtar dit!
Kul! Funderar också att på att köpa en Kawa er-6f. Vill gärna ersätta orginalstyre mot ett sportstyre. Skicka gärna tips på lämpligt styre och något garage i sthlm-trakten som kan fixa detta billigt. Vore också kul att se bilder på någon som har bytt till sportstyre. Bättre eller sämre körkänsla? Ser bågen mer sportig ut?
Tack!
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |