Tycker att när jag kör med lite mer fart i svängarna så känns bakändan lite orolig med standard setup. Har testat näst högsta läget men då studsar bakändan upp efter varje liten grop i vägen (kanske väger jag för lite ;-) ). Vad kör ni? Får man mer bakhjulsgrepp om man spänner? Eller blir resultatet om man spänner för mycket det motsatta?
En annan fråga - Hur mycket slår ni av på takten nu när asfalten är kallare än i somras. Något alls? (även kall asfalt kontra våt).
mvh Ola
Glöm inte bort att originalinställningen är 4 av 7 och då är det 75kg BELASTNING, dvs ta på dig all utrustning, ställ dig på vågen och kommer du då upp i 75kg så är det idealt för standarninställningarna. Hojjen är byggd av japaner, för japaner. I vissa fall så kan även (västerländska) dvärgar vara japaner!
Tycker fjädringen är ngt svampig. 85kg, 184cm lång.
Har inte kört på en månad pga flytt

, men i mitten av oktober när jag hälsar på hojjen i en vecka planerar jag att avlägga minst ett 70tal mil iallafall!

Kan höra av mig efter det om jag kommer ihåg.
Har jobbat i en gokarthall, och då var det som bäst grepp vid 7-12 grader i luften efter att däcken hade blivit varma. Men då snackar vi gokartslicks! Så om du smäller på ett par sådana på hojjen så kan du bränna på rejält!
