Så där! hoppas att dessa funkar
Idag beställde jag en -12:a![]()
När kommer din, och vilken färg blev det?
Min ska komma om 2v(mitten utav Feb) enl Kawasaki.
Enligt försäljaren ska de få in den i mitten av februari enligt kawasaki. Så förhoppningsvis får jag den runt den 20e. Jag beställde en svart. Själv?
Har nu skaffat mig en svart er6n -09:a. Behöver tips från er ang. rensad bakdel, snyggt och välljudande avgassytem, röda fälgstripes etc,etc. Mycket tacksam för svar!!! stantemo och jeppe1990, hoppas ni kommer bli nöjda med era nyförvärv!!
Samma som min då, jag tog en vit faktiskt
Har du börjat kollat på avgas osv än?
Grattis till mycket hoj för pengarna!
Fälgstripes köps på ebay.co.uk, du får färdigböjda för en spottstyver inkl frakt. Slip-on: Hurric, låter riktigt bra och inte så farligt pris. Rensat bakdelen har jag grejer till men är inte monterat än så vill inte kommentera ännu.
Nä inget sådant. Kommer från en 400cc så en säsong kan jag allt hålla mig till original.![]()
Har nu skaffat mig en svart er6n -09:a. Behöver tips från er ang. rensad bakdel, snyggt och välljudande avgassytem, röda fälgstripes etc,etc. Mycket tacksam för svar!!! stantemo och jeppe1990, hoppas ni kommer bli nöjda med era nyförvärv!!
View attachment 353715MRA Racing screen. Är det någon som provat denna? Blir det någon större skillnad? Såg att den fanns och beställa i Sverige.
Tja, skillnaden är väl att hojen blir bra mycket fulareVill man slippa fartvinden är nog F ett bättre alternativ.
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |