Dags för 1800mils service snart.. Tydligen kört 500 mil hittills och jag har inte ens haft kortet i en månad
.
Precis så det ska vara! Har kört 700mil sedan jag hämtade ut min i april![]()
Ni som kör 2012or får ni också såna har ringar på era gaffelben? View attachment 366324
Läcker ingen olja utan får bara såna är beläggningar.
Vore shyst om nån med en 12a skulle kunna kolla på sina ben hur dom ser ut![]()
Någon här inne som har kolla på avgasstystem på 2012orna?
Har slösurfat lite men hittar bara ett märke ^^
Är som sagt ny på det här med hoj så hjälp kommer nog krävas![]()
Kör själv med ett Arrowsystem på min -12:a har dock inte mappat ännu, men det kommer nog snart.
Förutom nämnda system i något svar ovan finns även Akrapovic, det var mellan detta och Arrow det stod när jag gjorde mitt inköp. Dessa två system är jag säker på att de har uttaget för lambda sensorn.
Amerikanska system är inte säkert att de har det uttaget, kontrollera först med återförsäljaren
Man måste även köpa sk "headers" då orginalsystemet på 12rna är helsvetsat, har även hört om att man kan använda Versys:ens krökar, men inget jag fått bekräftat.
Lycka till![]()
Jag funderar oxå på Arrow systemet. Är du nöjd? Dum fråga kanske. Vore nice med en lite video snutt så man får se och höra, visst inte samma upplevelse men ändåAkra är lite dyrare, iaf med dom priser jag fått av olika återförsäljare.
Kör själv med ett Arrowsystem på min -12:a har dock inte mappat ännu, men det kommer nog snart.
Förutom nämnda system i något svar ovan finns även Akrapovic, det var mellan detta och Arrow det stod när jag gjorde mitt inköp. Dessa två system är jag säker på att de har uttaget för lambda sensorn.
Amerikanska system är inte säkert att de har det uttaget, kontrollera först med återförsäljaren
Man måste även köpa sk "headers" då orginalsystemet på 12rna är helsvetsat, har även hört om att man kan använda Versys:ens krökar, men inget jag fått bekräftat.
Lycka till![]()
ofasen!
Akrapovic har jag sett att det finns men Arrow kanske man borde kolla upp också
Det är ju mest ljudet jag är ute efter men skulle ju absolut inte tacka nej till lite effekt på det ;D
Men tackar ska checka upp dettaDu vet inte någon rolig sida till Annat roligt tillbehör osv?
Tänkte byta regskyltshållare osv![]()
Jag funderar oxå på Arrow systemet. Är du nöjd? Dum fråga kanske. Vore nice med en lite video snutt så man får se och höra, visst inte samma upplevelse men ändåAkra är lite dyrare, iaf med dom priser jag fått av olika återförsäljare.
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!