Gratulerar till en fin hoj.. hur långt har den gått och har den några extrasaker?
0 mil och helt original. Dock beställt ett scorpion kolfibersystem. Vill ha vår nu!!
Gratulerar till en fin hoj.. hur långt har den gått och har den några extrasaker?
0 mil och helt original. Dock beställt ett scorpion kolfibersystem. Vill ha vår nu!!
min har oxå gått 0 mil har Akrapovic och en power commander V som ligger och väntar montering.
så vem vill inte ha vår. men du bor ändå i sthlm har inte ni barmark än
Har inte hämtat den ännu, står i Gävle. Vill inte köra så många mil i minusgrader och på ev halt underlag. Så jag väntar ett tag till. Den som väntar på nåt gott....
Jag han med 266mil aug-nov nu väntar den i garaget med ett scorpion system i kolfiber, 14kuggs framdrev, styränds backspeglar och tail-tidy som ska monteras. Jag som lovat mig själv att inte slösa pengar på lull till en ny hoj...
Köpt på Lingvalls?
Kolla så att bromsskivorna är rengjorda. Mina var helt geggiga med någon olja som jag fick tvätta bort själv.
Annars är jag nöjd med ÅF.
Yes, köpte du också där alltså? Vilken färg har du? Jag köpte den gula. När jag kollat bilder tyckte jag den vita var snyggast o gul var ful, men i verkligheten gillade jag den gula mer.
Mm 0 % ränta, men 64 900 så det var dyrare. Hade 2013 för 69 900 men jag gillar den gula bättre o det är ju samma modell utom färg mig veterligen. Yes, får ta en runda när vädret tillåter. Ska du serva din där uppe eller hos nån handlare i sthlm?
hade själv tagit en svart men fanns bara den gula kvar här för mig. men den gula är inte så ful ändå.
dock att den inte gjorde sig snygg på showbilderna firmorna använder sig av så är den bra allt snyggar i verkligheten
Jag han med 266mil aug-nov nu väntar den i garaget med ett scorpion system i kolfiber, 14kuggs framdrev, styränds backspeglar och tail-tidy som ska monteras. Jag som lovat mig själv att inte slösa pengar på lull till en ny hoj...
Dumb fråga, men vad får man när du byter från 15 kuggs framdrev till 14?
Om jag inte är fel på det så ger mindre drev bättre acceleration medan större ger toppfart.
Fan jag vill också ut. :-/
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |