Körde också min första sväng för i år idag
Nya systemet låter fiiint och högt skall tilläggas
Om någon är intresserad av ett slip-on så har jag ett fint G&G liggandes. Passar 06-11. Skicka PM vid intresse.
ni har jue tur i södra delen av landet att ni redan har barmark. det börjar bli det här i norra delen som jag bor i men inte tillräkligt för att man ska våga ut och ta sig en repa. hade inte tänkt kvadda hojjen det första man gör
Mvh Anna
Ja verkligen! Du får väl puttra runt lite inomhus då
Det såg inte varmt ut... om det var din vita cykel som körde förbi på norra stationsgatan idag
om det vore så väll det närmsta nöjet med att köra är väl att starta den och låta den gå varm
det är det närmsta nöjet man har just nu.
Precis blir lite mer drag i den men lägre topphastighet. en kugg ner i fram är ca -15km/h
Hur mycket drag blir det? Är det värt att byta den?
Tog idag en första tur i vårsolen på lugna gator inne i stan för att lindra abstinensen lite.. vipps ligger man där på asfalten efter att ha missat och kört på en våt/isig vägbana i skuggan under en bro.. Vänster kåpa och blinkers paj, växelpinne och kopplingshandtag trasig.
Någon som vet var man kan hitta prisvärda kåpor till en N -09?
Kolla ebay allt är billigare där!
Kolla vad de kostar original.. ;-)
vipps ligger man där på asfalten efter att ha missat och kört på en våt/isig vägbana i skuggan under en bro..
Tog idag en första tur i vårsolen på lugna gator inne i stan för att lindra abstinensen lite.. vipps ligger man där på asfalten efter att ha missat och kört på en våt/isig vägbana i skuggan under en bro.. Vänster kåpa och blinkers paj, växelpinne och kopplingshandtag trasig.
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |