Auktoriserad verkstad är det som gäller.
Kunde nästan gissat. Tack så mycket
Hur mycket fick du ge?![]()
Fick ge 795:- för cutsen och 1495:- för puckarna + 90:- frakt.
Auktoriserad verkstad är det som gäller.
Hur mycket fick du ge?![]()
Någon som känner för att avslöja vad det gav för sina hojar?
Kan få en 2013 för cirkus 65 och medans många av 06-07orna ligger på blocket för 40 i dagsläget, är det sånt sjukt högt andrahandsvärde på dom?
Kan få en 2013 för cirkus 65 och medans många av 06-07orna ligger på blocket för 40 i dagsläget, är det sånt sjukt högt andrahandsvärde på dom?
Nu har jag äntligen monterat mitt Scorpionsystem och nu mullrar det fantastiskt fint om hojen.
Det tog dock bra mycket längre tid att skruva dit än jag räknat med. Att byta avgassystemen gick rätt fort men det tog ordentligt med tid att skruva kåpor. Fast då sinkades jag givetvis av rädslan att repa plasten![]()
Om det blir hyfsat väder imorgon blir det ut och provköra också![]()
Nu har jag äntligen monterat mitt Scorpionsystem och nu mullrar det fantastiskt fint om hojen
Nu har jag äntligen monterat mitt Scorpionsystem och nu mullrar det fantastiskt fint om hojen.
Det tog dock bra mycket längre tid att skruva dit än jag räknat med. Att byta avgassystemen gick rätt fort men det tog ordentligt med tid att skruva kåpor. Fast då sinkades jag givetvis av rädslan att repa plasten![]()
Om det blir hyfsat väder imorgon blir det ut och provköra också![]()
Är det db-killer i eller ur som gäller?![]()
Jag har problem med att få igång min er6n såhär efter vinter uppehållet. När jag trycker på startknappen så hör man att motorn försöker komma igång men dör ut och man hör istället ett klickande. Vågar inte röra den då inte låter så bra. Enbart gått ca 600mil. Försökt springa igång den men det funkade inte heller. Någon som har tips på hur jag kan få den att starta? Tack!
Hojt!
Behöver lite hjälp.. Min er6n från -07 är sänkt av tidigare ägaren (25 mm), och jag har tänkt att jag ska återställa den till sin normala höjd. Min fråga är om det är någon del som bytts ut och som jag då förmodligen har liggandes någonstans? Killen på verkstaden jag pratat med sa att det skulle vara ett par metallbitar på typ 10cm, men jag har också läst någonstans att det kan vara någon cirkulär bit?
Hülfe!![]()
Jag har problem med att få igång min er6n såhär efter vinter uppehållet. När jag trycker på startknappen så hör man att motorn försöker komma igång men dör ut och man hör istället ett klickande. Vågar inte röra den då inte låter så bra. Enbart gått ca 600mil. Försökt springa igång den men det funkade inte heller. Någon som har tips på hur jag kan få den att starta? Tack!
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!