Hörde på knix i måndags att dom inte är justerbara. Och jag kan inte minnas jag hade några justerings möjligheter på min.
Aha sådär ja, tusan. Mina är otroligt mjuka, läckage eller bara kassa?
Hörde på knix i måndags att dom inte är justerbara. Och jag kan inte minnas jag hade några justerings möjligheter på min.
Hej, Har en ER6-n 07 utan vindruta och jag skulle gärna vilja veta om det finns ngn som testat köra med vindskydd och märkt stor skillnad? Jag kan nämligen inte komma över 140-145 utan att känna obehag av att jag typ blåses bort... Är bara 160 över marken så jag har korta ben att knipa med och korta armar till styret... Är det värt att köpa en vindruta för typ 2000? (Går annars i tankar att byta upp mig till ngt annat nästa säsong)
Tack för svar!
- - - Updated - - -
Hej, Har en ER6-n 07 utan vindruta och jag skulle gärna vilja veta om det finns ngn som testat köra med vindskydd och märkt stor skillnad? Jag kan nämligen inte komma över 140-145 utan att känna obehag av att jag typ blåses bort... Är bara 160 över marken så jag har korta ben att knipa med och korta armar till styret... Är det värt att köpa en vindruta för typ 2000? (Går annars i tankar att byta upp mig till ngt annat nästa säsong)
Tack för svar!
Kolla puig's vindruta för er6, Riktigt sjyssta modeller som också är modellanpassade! Finns flera modeller!
Tack för tipset! Hittade Inga priser på deras sida så jag har mailat.
Ska du ha för att kunna byta däck bara?
Bara och bara. Men just nu behövde jag ett för det.
Vågade inte chansa på ett som lyfter i kronan iom att jag inte vet vilka som passar.
Blev denna ist: http://www.xlmoto.se/mc-depastod-fram-1
Den där varianten av depåstöd finns även den på biltema.
http://www.biltema.se/sv/Bil---MC/MC/Depastod-och-transport/Depastod-2000028550/
Var tvungen att fråga om det var till däckskifte bara eller om det var att du skulle plocka bort hela framgaffel, för i sådana fall skulle inte denna variant fungera.
Nån som monterat kraschpuckar? Är det komplicerat? Finns ju som kawa originaltillbehör, men ganska saftigt pris på dem. Vilka använder ni?
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|