Kollade på johans mc vad ett komplett framlyse till en Z750 skulle kosta, och det ligger på ca. 2500kr så det är i blodigaste laget för mig iaf ..![]()
Ok, tack för infon.
![Tummen upp :tummenupp :tummenupp](/img/smilies/thumbup.gif)
Kollade på johans mc vad ett komplett framlyse till en Z750 skulle kosta, och det ligger på ca. 2500kr så det är i blodigaste laget för mig iaf ..![]()
Japp, runt 3800-4000 i sverige och ca. motsvarande 1900 kr i staterna.. man kan ju säga vad man vill om jänkarna men de slipper den svenska momsen o skatten![]()
@petrus: va är det för sadel förresten?
Kan ju kanske vara värt.. beror på vad garantin innefattar.. nån som vet?
Är det uttag för depåstödsbobiner som sitter på undersidan av svingen nån dm framför bakaxeln?
@böjjarn: nope, har inte fått det än.. fick mail att de skickade iväg det den 4:e eller 5:e och det kunde ta mellan 6-10 dagar men sedan längre om det fastnade i tullen av nån anledning.
@petruskej, blev ju bra som fan iaf... vart i gbg gjordes det? måste byta överdrag på min sadel också nämligen efter att någon velat undersöka vad som fanns under sadeln i somras..
@neutral: när jag kollade med killen på Johans MC så trodde han nog att man skulle få göra helt nya infästningar för att hänga lampan på men om man är ett ess på att bocka plåt så lär det inte va några problem.. du har PM förresten..
Maffan din väghuligan!![]()
Om man inte var åksugen innan man såg den bilden så nog f-n är man det nu...!
Man kan pressa den hojen ganska bra även på allmän väg, de e skitskoj... Vaffan, Ni har ju barmark,, ut o kör fjollor... Gottis kan ta kakmonstret... filma fota,, upp med de på SH..![]()
hittade lite snygga färger på er-6an på en fransk sida. men bilderna är för stora. Hur gör man bilderna mindre![]()
Tänkte jag kunde ljusa till er dag med bilden från första riktiga pressar rundan.. Den e fan roligare på småvägarna än min R1..
hittade lite snygga färger på er-6an på en fransk sida. men bilderna är för stora. Hur gör man bilderna mindre![]()
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |