aldrig.stanna
Medlem
Lite sugen på att uppgradera bromsarna... Metalrör / ledningar ska tydligen ge en hel del skillnad. Borde man byta ut hela skiten? Brembo eller dylikt alltså utöver bromsledningarna. Bakbromsen är ju ett skämt.
Lite sugen på att uppgradera bromsarna... Metalrör / ledningar ska tydligen ge en hel del skillnad. Borde man byta ut hela skiten? Brembo eller dylikt alltså utöver bromsledningarna. Bakbromsen är ju ett skämt.
Ser inte dumt ut det där!
Har du hunnit testa växelindikatorn något ännu?
Var kylarskyddet lätt att montera?
Trevligt!
Uppdatera med hur det blir monterat ????
Finns en viedo som visar hur man ska montera den.
https://www.youtube.com/watch?v=HuTAabVjLEY&feature=youtu.be
Någon som har tips på bra bromsbelägg? Tänkte beställa från xlmotos. Sintrade verkar inte rekomenderas för vanligt åka?
Nej... Har fått hjälp att lyssna och titta. Ingen vet vad det är. Börjar tänka lagret i utgående axel för framdrev, eller rent av skevt drev. Har använt mig av mätmetoden i videon du skickade. Har inte köpt alignment tool än, men jag ska Är det lagret lär det väl bli sämre allt eftersom och troligen låta mer, men inte mycket att göra åt nu i såfall.Fick du rätt på oljudet? https://www.youtube.com/watch?v=uDmn-zngFRY
Sintrade går väl bra till vanlig åka också.. Kostar kanske lite mer än andra men det är trots allt det som ska bromsa hojen..
Nej... Har fått hjälp att lyssna och titta. Ingen vet vad det är. Börjar tänka lagret i utgående axel för framdrev, eller rent av skevt drev. Har använt mig av mätmetoden i videon du skickade. Har inte köpt alignment tool än, men jag ska Är det lagret lär det väl bli sämre allt eftersom och troligen låta mer, men inte mycket att göra åt nu i såfall.
Beställd ECB belägg, sintrade, från xlmotos ( tips: rea just nu) och ny bromsolja. Ska bli spännande att prova de nya belägen! Bromsarna börjar bli bra slut. 1450 mil.
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|