aldrig.stanna
Medlem
Lämpligt pris för 06, 2300 mil, abs? Nytt däck bak. Självservad. Tips?
Lämpligt pris för 06, 2300 mil, abs? Nytt däck bak. Självservad. Tips?
Tack. Det är min som ska säljas. Hade tänkt lägga 25 som utgångspris...? Öppen för prutning.2016 så köpte jag en ER6N ABS i liknande skick för 26k. Drivpaketet och bakdäcket var bytt av en verkstad.
Antar du kan få hojen du kikar på nån tusen billigare.
Uppgradering?Då efter 5 år var det dags för en uppgradering.
Lämna in min ER6N som inbyte när jag köpte mej en ny Triumph Tiger 900 Rally Pro...
Uppgradering?
Nån som har en hoj att sälja? Typ gds hoj eller lite ruffig! Har problem med en arm så vill testa nåt lite mer upprätt för att se om det går att köra nåt sånt så man kan åka längre än 5 minuter.
hejHej! Jag är ny i tråden med en ER6F 2009 ABS inköpt förra sommaren, är det något liv kvar i tråden?
Vårkänslorna börjar komma och därmed ytterligare lust att ut och köra!
Jag efterlyser en pedagogisk verkstadshandbok, helst gratis på sökbar PDF, men är tacksam för alla tips.
Har laddat ned sökbar PDF och använt manual typ denna som hjälp när jag gjort vissa jobb, men tycker den är svår att följa:
2009 kawasaki er 6 f (ex650c9f d9f) service manual
Ninja 650R ER-6f ER-6f ABS Motorcycle Service Manualwww.slideshare.net
Undrar även om någon har tips på, eller har en extra original tändstiftsnyckel att sälja?
Nyckeln som låg i påsen under sadeln pajjade till mitt milt sagt stora förtret.
Den fastsvetsade muttern på toppen vreds av direkt när jag skulle lossa första stiftet, och jag äger ingen svets så jag kan laga den.
Nyckeln är ju speciell då man inte har fri höjd att använda vilken nyckel/hylsa som helst, utan måste ha en böjd modell och dessutom måste man ju även kunna komma till med momentnyckeln.
Klarade biffen ändå med verktyg och hylsor jag hade hemma, men originalnyckeln hade underlättat framtida stiftbyten betydligt.
Ha en bra helg!
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |