<-(XxX)->
Protein addict
Låset är ett tillbehör som man får betala för. Är det inte godkänt är det nog bättre att köpa t ex ett ABUS-lås.
okej.. fack under sadeln då? finns det nåt sånt?
Låset är ett tillbehör som man får betala för. Är det inte godkänt är det nog bättre att köpa t ex ett ABUS-lås.
Nja, det är lite dåligt med plats under sadeln. Man skulle kunna säga att det är två fack men botten är kupad av skärmen så särskilt mycket går inte in där. Telefon, plånbok och ett skivbromslås är väl ungefär max. Jag brukar lyckas klämma in handskarna under också när man går ifrån hojen.
Är det någon som har det här systemet på sin hoj? Låter det bra? Var det svårt att montera?
Större bild + effektkurva
hur öppnar man den då e det me nyckel? asså ja trodde inte det va nåt där alls...
Det är ett lås ungefär mitt på sadel i längsled ute på vänster sida när du sitter på hojen. Böj ner huvudet under bakdelen på hojen så ser du det.
Det är ett lås ungefär mitt på sadel i längsled ute på vänster sida när du sitter på hojen. Böj ner huvudet under bakdelen på hojen så ser du det.
Angående arrow sliponet, jag fick hem mitt igår och monterade i morse. Jag har läst att db-killern skulle sitta så man va tvungen att ta en polygrip eller liknande.
så jag tog bort segersäkringen(fanns ingen mutter/bult till den) å sen startade jag hojen och skulle lyssna hur det låter med db-killern. Då så flög db-killern bort, lika bra det vilket ljud!! helt underbart!
Kan bara hålla med Franka! Monterade mitt utan DB-killer i förrgår. Ursäkta, men helvete vilket ljud! Helt sjukt! Motorbromsen snarkar sådär underbart! Kan inte annat än att rekommendera Arrow för er som inte slängt på ny dämpare än!
På måndag kommer hojen och det jagas prylar för fullt... Är det någon som har tips på cross-styre eller liknande som passar bra till Er6? Funkar det att byta med orginal kablar och wire? Verkade väl kort tyckte jag när jag kollade... Gärna bilder!
Någon som behövt byta fotpinne vänster då den gått av och vet kostnaden?
Hmm är det fler än jag som tycker att hojen skramlar! Alltså plasten vid 3-4 tusen varv känns ju som något smäck!
Börjar bli allt mer irriterad på ljudet!
Är jag själv om problemet?
nix, o jag hoppas att jag slipper vara med om det både fram, o bak....har den helt enkelt gått rätt av då eller????? isåfall kanske man ska sätta fötterna nån annanstans..ex över styret eller stå på sadeln
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|