Lantis skrev:2382155Kolla denna:
Hittade den på Blocket nyss, vad sägs?
FZ1 skrev:2381980Jaha, då har man beställt en silver N med ABS och Remus-system.
Undrar hur det kommer att kännas efter 3 st R1
agazza skrev:2381439du får nog byta till en fz6n istället dom ligger på 98 hästar..
det är just för att den är så trög att köra på bakhjulet jag tvekar på ifall jag ska köpa en er6a
Den är rätt cool. Står hos GMC i Karlstad o blänkerLantis skrev:2382155Kolla denna:
Hittade den på Blocket nyss, vad sägs?
nalberg skrev:2393102Överväger att avyttra min gula er6-n.
Vad kan man begära för den?
ca 550 mil, 25kW på pappret. Stylespeglar, originallåset, tail tidy med miniblink och Leo Vince slip-on.
Nån annan som hört att de ska gå upp i pris till nästa vår? Nya alltså...
Är du dum eller gör du dej bara till! Tror du på fullt allvar att du ska få 63000:- för en beggad hoj som kostar 59900:- ny??? Prylarna du har plockat på är inte värda många kr. på begmarknaden skall du veta.nalberg skrev:2393102Överväger att avyttra min gula er6-n.
Vad kan man begära för den?
ca 550 mil, 25kW på pappret. Stylespeglar, originallåset, tail tidy med miniblink och Leo Vince slip-on.
Nån annan som hört att de ska gå upp i pris till nästa vår? Nya alltså...
Den ena är med ABS och kostar 64900 ny, den andra är en F och kostar 74900 ny, han tar 59000 nu , det kan knappast räknas som ett överpris.pyro skrev:2394623Många som tar överpriser på sina beggade.
http://www.blocket.se/vi/8946188.htm?ca=15_s
http://www.blocket.se/vi/8622896.htm?ca=15_s
Dom går att få för 59900 nya. Spelar väl ingen roll vad man gav för dom, det är ju nuet man lever i
Neutral skrev:2395068Den ena är med ABS och kostar 64900 ny, den andra är en F och kostar 74900 ny, han tar 59000 nu , det kan knappast räknas som ett överpris.
Den första är *ett* ex till kampanjpris, inte allmänt tillgängligt men grattis till den som köper den. Den andra är begagnad, gissningsvis deras demohoj.pyro skrev:
Neutral skrev:2395644Den första är *ett* ex till kampanjpris, inte allmänt tillgängligt men grattis till den som köper den. Den andra är begagnad, gissningsvis deras demohoj.
Du jämförde först mot nya och sade att de kostar 59', det stämmer ju inte. Sedan letar du upp två andra annonser varav den ena är ett kampanjex och det andra ett demoex. Själv skulle jag tänka två gånger innan jag köpte ett demoex oavsett milskillnad, de är normalt inte inkörda alls och alla som provkört har kört som de stulit hojen. Så gör jag i alla fall.pyro skrev:2395916Vad försöker du försvara?? Han som säljer er6f´n har ju mer mil och den på firman är billigare. Är det inte överpris då?
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|