FZ1
Resan är målet!
Någon Jaso-MA klassad, läs oljetrådarna 1+2 om du orkar.Looped skrev:...Typ av olja då?
...vart sitter pluggen man tar bort?
Bifogar utdrag från verkstadshandboken
Någon Jaso-MA klassad, läs oljetrådarna 1+2 om du orkar.Looped skrev:...Typ av olja då?
...vart sitter pluggen man tar bort?
Sewn skrev:2443390Hmm, vilken tråkig orange färg det var. Lite för mörk. Då tycker jag gott de kunde haft kvar den gula. Ska väll tilläga att jag självklart är partisk
Lustigt att det är samma filter men bara 17 Nm, på ZX6:an är det 31 Nm om jag inte minns fel.FZ1 skrev:2444421Bifogar utdrag från verkstadshandboken
17,2 NmNeutral skrev:2444465Lustigt att det är samma filter men bara 17 Nm, på ZX6:an är det 31 Nm om jag inte minns fel.
break out skrev:2468309Jag är väl antagligen blind men har inte hittat nånstan vad man kör med för olja i Er6:an. Då menar jag alltså syntet eller mineral... Vet att det kan vara lite olika beroende på vad det är för cykel.
Tacksam för hjälp.
/Jonas
nilo skrev:2471638Vet inte om någon kanske länkat till denna innan. ER-6f med Scorpion Slip-on.
Hittade inget när jag sökte iaf. Rätt skönt ljud.
http://www.youtube.com/watch?v=So965Ls19kU
Nej, men jag hittade kraschkåpor till ER6f på http://crbodies.com/StoreHomePage/tabid/53/txtSearch/2006+650/Default.aspxFZ1 skrev:2472411Någon som vet om framdrevet passar från någon annan hoj? Kawwa har bara original 15 i sina listor. Tänkte dreva upp ett kugg fram och ned 2-3 bak.
Ja, det är det.Looped skrev:2476041Det är väl ändå slanglösa däck på ER-6'an?
Looped skrev:2476041Snabb fråga,
Det är väl ändå slanglösa däck på ER-6'an?
Gustav1 skrev:2478049Jopp, dessutom sitter det ingen innerslang mellan däcket och fälgen heller.
Ehm, äsch.
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |