aha inte mer, surt!
hehe jag beställde puckar igår på http://www.mcweb.se. Kawas egna. de kändes stabilast och mest gedigna.
jag har dom puckarna på är diskreta och snygga men ta det lugnt när du skruvar fast tutan på det vänstra fästet - mitt sprack! sen sticker dom ut olika långt på vänster och höger sida men så ska det vara.
Jag har ett sånt där vanligt ABUS-skivbromslås:
... och spontanköpte ett fäste till detta:
... som jag trodde att jag hade hittat ett kanonställe att montera det på (precis framför bakre fotpinnen) men det var precis så att det inte gick att sätta fast låset p.g.a. vinkeln. Är det någon som har ett sånt här fastmonterat någonstans eller har en idé på vart man skulle kunna montera det på ett bra sätt?
japp så har jag medJa, där har jag mitt. Flyttade upp den lilla verktygssatsen längst bak och sen ligger låset i mitten, strax bakom batteriet. Får ditt inte plats där kanske?
Ja, där har jag mitt. Flyttade upp den lilla verktygssatsen längst bak och sen ligger låset i mitten, strax bakom batteriet. Får ditt inte plats där kanske?
Jsg fick en liten väskaq till mitt som jag har spänt fast längdt bak, som låstet ligger i. Fungerar perfekt!
Shit dom var riktigt snygga som hade kedjeskydd! gissar på att en blanksvart passar min svarta hojj bäst... carbon look känns kanske lite b?
jag köpte min hugger direkt från
http://www.ermaxuk.co.uk/pages3/dbb.php?code=197&flag=1
tog en svart.. såg bra ut och alla hål och sånt passade bara fint!
En helt annan fråga...
Måste man ta loss bakdäcken för att få lös kedjan eller sitter det kedjelås?
75,00 GBP = 989,27 SEK
Vad kostade frakten?
En helt annan fråga...
Måste man ta loss bakdäcken för att få lös kedjan eller sitter det kedjelås?
har förresten en riktig idiotfråga.. Hur vet jag om jag har en db killer på mitt GPR Grand prix evolution slipon? Om jag tittar in i dämparen är det bara ett stort hål rakt igenom.. Eftersom db killern är konisk borde jag inte se den väldigt tydligt? https://www.mcweb.se/pub_images/large/DB-KILLER_3905.jpg
I början och slutet på mitt slipon ser det ut som db killern på bilden, dvs som ett kapat rör ( mitt är ca 4-5cm långt) med några hål i men i min sitter detta "rör" både fram och bak samt bara längst med väggarna och som sagt inte alls koniskt som på bilden..
På andra bilder av gpr rör ser man dessutom en liten "pip" sticka ut.. något sådant har jag inte heller, är det bara modellerna som skiljer?
hmm blev kanske jävligt otydlig i min fråga men hoppas ni förstår..
Som det borde sett ut från börjanSå fick jag äntligen tid att montera mina ny pulvrade fälgar, va tycks?
Ser lite fräckare ut i svart enligt mig.
Så fick jag äntligen tid att montera mina ny pulvrade fälgar, va tycks?
Ser lite fräckare ut i svart enligt mig.
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |