Jag skulle behöva hjälp av nägon med en ER6 med Leovince slipon EVO II och som även har en digitalkamera. Jag måste va totalt sämst på att skruva för jag har monterat på Dämparn men hajjar inte hur jag ska fästa lr ens vart det är tänkt att man ska skruva fast den stora klämman. för så som jag monterat det nu så tar fotbromsen i dämparn när jag bromsar.
Någon som kan ta en närbild på hur det ska se ut? =) vore kanonsjysst!
Jag planerar att besöka Nordkapp nästa år med min er6-an240 mil i Norge avklarade denna veckan med min underbara er6!
En hel del träsmak blev det men älskar min hoj mer o mer!
Lite jobbigt med fartvinden bara trots f-modellen.
Vilken kurvtagare det är, speciellt runt geirangerområdet fick den bekänna färg.
Har ni inte varit där så rekommenderar jag er å göra ett besök, trollstigen i all ära men den är ingenting om man jämför med geiranger.
Nöjd o belåten...
Jag planerar att besöka Nordkapp nästa år med min er6-an
Än så länge jag är skit nöjd. Jag köpte TomTom Urban Rider i veckan bara pga "slingrade vägar"
Här kommer 2 bilder, jag hoppas att de hjälper dig
P.S. Jag har missat att du pratar om EVO II
Var brukar folk serva sin ER6:a (Stockholm) gjorde det senast på AVA MC men undrar om det finns något annat ställe som är bra?
Här kommer 2 bilder, jag hoppas att de hjälper dig
P.S. Jag har missat att du pratar om EVO II
Jag fick den så monterad, ska kolla om den finns i kartong som jag fick med denVarför har du inte monterat gummibandet som ska vara i klämman??
Hej
Vad tror ni jag kan få för min er-6f -09 eller lägga ut den för.
Enda ägaren och har rullat lite över 300mil och med en del extra saker på..
Kolla blockat, det är bibeln i sammanhanget, extrasakerna ska du inte räkna med att få nån större peng för.
Dock är det svårt att kolla priserna på blocket och få sig en bild av om det är säljbara priser. Jag utgick från priserna på blocket när jag hystade ut min hoj, men har inte fått ett enda svar - marknaden är stendöd just nu verkar det som.
Ska prisdumpa lite, och se om det händer nåt.
Ja det är stendött. kommer även jag försöka till våren. sen är det väl lika bra att man inte sätter sig med en ny hoj som är dubbelt så dyr i försäkring när större delen av sesången är slut. (Jag intalar mig det för att det ska kännas bättre iaf )
Mc-bolaget i Veddesta är kawa-auktoriserade. Jag har varit nöjd hittills.
jag vet inte. sugen på cb1000ra eller z1000. vill ha en fighter på 1000cc iaf gärna rad4
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|