Incognito
Ny medlem
Ja då drar det iväg i försäkringskostnad så klart =)
Själv är jag helt inne på att skaffa en sv1000s till våren
Dom är riktigt fina dom med. specielt om man sätter på helkåpa!
Ja då drar det iväg i försäkringskostnad så klart =)
Själv är jag helt inne på att skaffa en sv1000s till våren
Dom är riktigt fina dom med. specielt om man sätter på helkåpa!
Jag har en Er6f som jag kört över 1000 mil med och vill inte säga att den är slö. Ska du köra fortare än 200kmh på motorväg så är den slö. Men om du kör gruppkörningar, stadstrafik och kurviga vägar så är den lagom.
Sen att det är löjligt billig i försäkring och drift gör inte saken sämre.
Vad vill du få ut av din hojåkning?
Nej den är inte slö, tycker den pinnar på ganska bra, sen beror det ju på vad man jämför med såklart. vet inte riktigt vart jag ville komma eller vad jag saknar. antar att jag drabbats av de klassiska "Gräset är grönare på andra sidan" tankarna.
Hur lång tid tog det för er andra Er6 ägare att känna att ni vill ha något annat eller större i hojväg?
Tycker man växer ur den rätt snabbt. självklart är jag inte fulllärd på långa vägar och blir säkert en bättre hojförare om jag fortsätter köra er6an några sesonger till men man suktar ju endå efter lite mer klös och något som känns mer som en Tung mc än en Vråltrimmad moped
Har bara kört min 300mil och det är första hojen. Med tanke på hur svårsåld den är just nu iaf, så ångrar jag lite att jag inte köpte en större moppe direkt.
Hur lång tid tog det för er andra Er6 ägare att känna att ni vill ha något annat eller större i hojväg?
Tycker man växer ur den rätt snabbt. självklart är jag inte fulllärd på långa vägar och blir säkert en bättre hojförare om jag fortsätter köra er6an några sesonger till men man suktar ju endå efter lite mer klös och något som känns mer som en Tung mc än en Vråltrimmad moped
Har bara kört min 300mil och det är första hojen. Med tanke på hur svårsåld den är just nu iaf, så ångrar jag lite att jag inte köpte en större moppe direkt.
Var också inne på å byta till en större, men ju mer jag funderade dessdå mer ville jag behålla er6:an.
0-100 silket det ju inte så jävla mycket, 0-200 däremot...där är den stora skillnaden (och snabbare).
Antingen blir man av med kortet eller oxå går man omkull, så resonerade jag iaf.
Lär er å slanga med er6:an så blir den om möjligt ännu roligare...är ju som redan påpekats otroligt billig att äga!
---
I am here: http://maps.google.com/maps?ll=59.054055,12.686315
kan någon få upp den på 3an? Jag kör hela 2an ut och lyckas inte för kung o fosterland att få upp den på 3an
När jag tar i med handbromsen lyser inte bromslyset bak. Dock gör den det med fotbromsen... Är alla er6or lika eller är det min som glappar?
Så ska det inte vara. Kolla under handbromshandtaget, där brukar det sitta en liten strömbrytare som klickar vare gång du bromsar. Antagligen har din strömbrytare hoppat ur sitt läge så att det inte blir något klick.
Klicka gör den... men den lyser inte... Vad kan det vara för fel?
Har du inte garanti på hojen om det är en -11?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|