C0ff3e
Medlem
Pm mig om vad du vill ha för den och var den finns06-08, passar säkert 09-11 med.
Pm mig om vad du vill ha för den och var den finns06-08, passar säkert 09-11 med.
Kan vara intresserad av din PC5, hör av dig om inte föregående intressenter gör affär.06-08, passar säkert 09-11 med.
hej alla trogna ER6are..
är nu i farten med att sälja våran maskin, då körkortsplanerna gick i stöpet för frugan och det nalkas vuxenliv med husplaner osv.
har haft den på blocket i 1 vecka, och fått taskig respons. säkert färgen som avgör mycket...
vad tror ni ? är jag helt ute å cyklar rent prismässigt? la mig som billigast på blocket enligt milen och årsmodellen, samt att man får med lite plock för ytterligare nån tusing.
http://www.blocket.se/gavleborg/Kawasaki_ER6N_ABS___12__fa_mil__ratt_kurs_54449189.htm?ca=5&w=3
Är någon sugen på att köpa en POWER COMMANDER 5, Pipercross sportluftfilter eller Hurric Slip on mattsvart ?
Var köper man lämpligast slip-on till ER-6n?
06-11Hurric Rac-1? Är det också till 06-08?
Hej allihop!
Ny här på forumt och nybliven stolt ägare till en er6n 2008 med abs. grymmt nöjd!
har dock en fråga, och det är styret. jag är ute efter ett bredare styre. dels för att att jag naturligt sätter handen över styrändarna och att jag knappt ser bakåt i speglarna. kollat runt och läst. men inte helt hundra på vilka styren som faktiskt passar och inte.
Jag har funderat på detta: Styre, aluminium MX hög och kombinera med Styrändpluggar, 2 st. eller ev en modd av dessa och orginal.
passar detta med längder på kablage och vajrar och slangar? fungerar biltemas styrändar med tanke på vibrationer. samt räcker detta för att få ut speglarna såpas att man ser bakom sig? ser mest mina armar.
är medveten om modden med piggen för reglagen
Tack på förhand!
MVH Mathias
Tjena
Precis köpt en ER6-N 09, grymt nöjd med hojen.
Dock vill jag ha ett lite fräsigare ljud då den låter lite mesig original.
Någon som har några bra tips? Kan tänka mig lägga mellan 2000-4500.
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|