Det ska gå få upp det. Anv plintarna. Fäst ett ej ledande snöre och lyft
Snöre gjorde susen, tackar
Det ska gå få upp det. Anv plintarna. Fäst ett ej ledande snöre och lyft
Tjena! Beställde själv ett Delkevic Slipon för några veckor sedan. Fått hem det men inte skruva på än, fick en monteringsguide med. Fick inte du? Annars kan jag fota min och skickaHar precis beställt ett Delkevic slipon till hojen.
Nån som vert vart plattan med de tre hålen ska sitta samt ringen/cylindern till vänster om plattan?
http://images.delkevic.co.uk/product5617_2.jpg
Var inga problem att ta bort den fylld på egen hand, bara att lätta på tanken, stoppa in tassen och pilla bort allt, sedan lyfta av den. Det kommer väl ett par droppar, men ingen flod direkt.
Tjena! Beställde själv ett Delkevic Slipon för några veckor sedan. Fått hem det men inte skruva på än, fick en monteringsguide med. Fick inte du? Annars kan jag fota min och skicka
http://images.delkevic.co.uk/product5601_2.jpg
Hej finns hojjen kvar? :Hej Lars.
Har du hittat någon hoj? Annars kan jag fresta med en 2008 (uttagen september 2008) med ABS. En F i underbart toppskick som aldrig varit omkullagd. En ägare innan, tjej, som aldrig ens kört i regn (det är ju sååååå farligt och halt...) köpt ny på ava mc, hojen alltså. Helt oskruvat skick så när som på en laddkabel och ett original tankskydd. Tre nycklar och alla instruktionsböcker medföljer. Endast rullat 650 torra mil. Bakdäcket håller massor med mil till vilket är märkligt då framdäcket börjar bli lite slitet, ja det är originaldäck...Nyservad inför vinterförvaringen med filter, olja, bromsvätska och kylarvätska. Hade tänkt mig 38.000 för den?
Letar efter en helt vanlig hållare utan någon text att sätta regskylten i. Har letat runt men hittar ingen, någon som vet var det kan finnas
Enklast är väl att ta av lampan och ta med den när du köper en ny?Tjäääna
Helt ny på forumet, skaffat mig en er6-n 2007 och jobbar på kortet.
Tills det är klart tänkte jag fixa lite med hojen.
Saknar instruktionsbok och jag har googlat och sökt men hittar inte svaren, kan inte heller kolla på hojen då den står kvar på firman tills våren kommer.
Jag behöver veta vilka typer av lampor man ska ha till min er6n 2007, all belysning är original.
Till:
1) nummerskylltsbelysning
2) blinkers bak
3) blinkers fram
4) parkeringsljus
5) halvljus
6) helljus
Tack på förhand!
Enklast är väl att ta av lampan och ta med den när du köper en ny?
Borde gå löda. Många kontakter går stiften att ta loss
Bakaxelmuttern skall dras med 108nm !
Kolla ebay vet att man kan hitta kablar där.Tack Det gick att löda men just i tankänden så var stiften fastgjutna i plastgrejen på givarfästet.
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|