Era Nickname

sharpedge

Året runt
Gick med
4 Dec 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Suzuki TL1000R -98
Har haft mitt nick sen mitten på 90-talet nånstans...

Kommer inte ihåg varför det blev just detta. :va?
 

iuridae

www.veteranstallet.se
Gick med
31 Mar 2005
Ort
Kramfors
Hoj
CBR 900RR Fireblade
Mitt nick kommer från en skorpion familj på latin, då man är född i november. Hyfsat ensam om det :D

Hade ett nick förut Buffalo för länge sen på irc-tiden, men det kunde man ju knappast ha kvar då fjortistjejerna börja fråga en om man hade buffalo skor :3freak
 

princessMAD

GirlRider..
Gick med
13 Apr 2005
Ort
Gävle
Hoj
Honda CBR 1000RR -04, cross 250 Yamaha -05:a,
Ja det var i tidiga tonåren på en fest som en killkompis sa - prinsessan av galenskap det är du det! sedan dess har alla kallat mej så men tyvär var den rätta stavelsen upptagen. /MAD
 

NoicE

.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gödeborg
Hoj
Hornet
blom kallas blompa før att han heter blompa :ätapiller

Jag heter NoicE, før att jag jag kallade mig noice innan, sen såg jag popgruppen NoicE
och dom stavade ju med stort N,E det tyckte jag var ball så det gjorde jag också :jäs
har väll haft nicket i 8 år eller nått, när man børjade spela mirc och lira quake 1 :lol
 

trUst

chefen
Gick med
25 Feb 2005
Ort
Gävle
Hoj
KTM 640 -05
I början av 90-talet...

körde jag en del IRC men det var dåligt med svenska kanaler så ett kort internationellt nick med en innebörd som jag står för behövdes tyckte jag.

/trUst no one :nicka
 

MikkE

Guest
Heter Mikael på leg och pass
Kallas alltid för Micke
Krydda till det med MikkE
 

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Ort
skvde
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
nja, roadracing upphöjt till två eller nått sånnt..
..vi kallar vårat rr team för teamR2, brorsan och jag

hade KJS i början på SH, klurigare...
 

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Ort
Asarum
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Eftersom Anna har en viss förmåga att vara upptaget i alla möjliga och omöjliga former får man försöka komma på nåt annat. När man heter Anna har man sällan ett smeknamn att ta till så det blir ännu lite krångligare.


Jag har en tröja det står Sweet Angel på. Inget jag tänkt på förräns grannen en dag kommenterar med ett stort leende på läpparna säger "Så det är du som är Sweet Angel"......
Så då är jag väl det då :squid :angel ...
 

KaliZ

One of a kind...
Gick med
8 Mar 2004
Ort
Småland
Hoj
Tillfälligt utan!
Blev länge kallad Kalle som liten pajk på grund av att det ifrån första klass redan fanns två andra Johan i klassen.

Mellanstadiet var en viktig epok under mitt smeknamns historia. Efter att ha kramat skiten ur några polares händer, (hade starka händer) övergick smeknamnet under en kort period till asterix/obelix. Eftersom dessa namn redan är upptagna så började man så småningom kalla mig för en blandning...nämnligen Kalix. Under mitten av mellanstadiet övergick detta till kalis...vet inte riktigt varför, men det kan ha o göra med att jag slog ut tänderna genom att sätta dem i isen på en hockeyrink. Därav ..."is" på slutet.

Å för att spexa till det lite så började jag själv skriva det som KaliZ i början av högstadiet. Dock uttalas det fortfarande som Kalis med "s".
:tummenupp

//KaliZ
 

snowwhite

GOOOO ROSSI!!
Gick med
13 Apr 2004
Ort
Götet
Hoj
Kawasaki ZX6R -03-Såld
det var min pappa som började kalla mig för snowwhite (På persiska) sen jag föddes för att jag liknade självaste snövit. Jag var väldigt ljus för att vara iranier, samt hade fina putläppar som var väldigt röda. Ja... Fortfarande är jag nog den ljusaste persiska tjejen som finns, med söta läppar... :rolleyes:
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top