kajlyl
Tillbaka!
Pris till den som kan lista ut var mitt kommer från
kajlyl skrev:Pris till den som kan lista ut var mitt kommer från
Jag tror det kommer från Tintin och Professor Kalkyl, men så har du dyslexi och skrev Kajlyl när du reggade dig.kajlyl skrev:Pris till den som kan lista ut var mitt kommer från
Close enoughBlue skrev:Du och dina polare höll på och fylledumma er!
Kajyl låter nästan som ditt efternamn.
Dags att lägga ner det här med spriten kanske!
kajlyl skrev:Close enough
du va snabb du farbror blå, du får en klunk av min öl på nästa pubrunda
Dock kan inte en jävel skriva det rätt.. kanske skulle byta
Miss_Orchidee skrev:Få se nu.... så här måste det ha varit...
När jag var ute på ett av mina kejserliga uppdrag i det alldra sydligaste av sydamerika, hamnade jag mitt ute i djungeln utan komunikations möjligheter med omvärlden. Helt issolerad som jag var så käkades det frukter och växter i flera dagar, dagarna blev till veckor och veckor blev till månader, månader till år osv... (ok kanske tog i lite där med år... men men..)
Till slut blev vi hittade av en konunga karravan som var ute i djungeln för att ta sig upp till det dåvarande Cowboy mexico... Så träffade jag Rossorio Vallentinio som svepte med mig på hans blåa springare och förde mig hela vägen till Hotel Ritz i New York. Han blev tvungen att fortsätta sin resa mot mexico och jag fick stanna på Ritz.
Jag brukade stå på balkongen i min vita tunna klänning fladdrandes i vinden och vänta på att han skulle komma tillbaka...
Så en dag kom han där på sin springare med en vit blomma i handen. En Orchidee.... sen dess har han kallat mig för sin Orchidee...
eller så var det bara en häst i stallet som hette det när ja va i yngre 6-års åldern av mitt liv.....
jag borde nog sovaRasorblade skrev:
nope.. blue va på rätt spår, när jag o några polare satt o lirade Age of Empires(måååånga år sen, good times) så lekte vi med namn och efter några omgångar så blev Lord Kähler(efternamn) till Lajd kajlyl, kort: Kajlyl2fast4hjo skrev:Kaj är ditt förnamn och lyl syftar på kapsyl, .
~Settan~ skrev:Blivit kallad för Settan sen jag var tre skitar hög. Ett smeknamn med andra ord. Kallades också (av mamma) för "Norpan" vilken jag tror musen eller råttan eller nåt liknande i Fragglarna heter (lite osäker där)...
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|