Era Nickname

Blue

Irriterande...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Båstad
Hoj
Syrrans 883 och en Nikon Deetree.
kajlyl skrev:
Pris till den som kan lista ut var mitt kommer från :3freak

Du och dina polare höll på och fylledumma er! :mattias

Kajlyl låter nästan som ditt efternamn.


Dags att lägga ner det här med spriten kanske! :3freak

Sorry!
Jag tänker på kanyl så fort jag ser det. Kanylbulle med dropp!
 
Last edited:

"FUBAR"

Måste lära mig bromsa på slangen..
Gick med
13 Jun 2004
Ort
Stenungsund
Hoj
KTM 950 SM -06
kajlyl skrev:
Pris till den som kan lista ut var mitt kommer från :3freak
Jag tror det kommer från Tintin och Professor Kalkyl, men så har du dyslexi och skrev Kajlyl när du reggade dig.
Vad vann jag :banana
 

kajlyl

Tillbaka!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Helsingborg
Hoj
Gsx-R600
Blue skrev:
Du och dina polare höll på och fylledumma er! :mattias

Kajyl låter nästan som ditt efternamn.


Dags att lägga ner det här med spriten kanske! :3freak
Close enough :huvet
du va snabb du farbror blå, du får en klunk av min öl på nästa pubrunda :hihi

Dock kan inte en jävel skriva det rätt.. kanske skulle byta :va
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
Få se nu.... så här måste det ha varit...

När jag var ute på ett av mina kejserliga uppdrag i det alldra sydligaste av sydamerika, hamnade jag mitt ute i djungeln utan komunikations möjligheter med omvärlden. Helt issolerad som jag var så käkades det frukter och växter i flera dagar, dagarna blev till veckor och veckor blev till månader, månader till år osv... (ok kanske tog i lite där med år... men men..)
Till slut blev vi hittade av en konunga karravan som var ute i djungeln för att ta sig upp till det dåvarande Cowboy mexico... Så träffade jag Rossorio Vallentinio som svepte med mig på hans blåa springare och förde mig hela vägen till Hotel Ritz i New York. Han blev tvungen att fortsätta sin resa mot mexico och jag fick stanna på Ritz.
Jag brukade stå på balkongen i min vita tunna klänning fladdrandes i vinden och vänta på att han skulle komma tillbaka...
Så en dag kom han där på sin springare med en vit blomma i handen. En Orchidee.... sen dess har han kallat mig för sin Orchidee... :3freak



:rolleyes: eller så var det bara en häst i stallet som hette det när ja va i yngre 6-års åldern av mitt liv..... :3freak
 

Rasorblade

Ny medlem
Gick med
3 May 2003
Ort
Skitidedu
Hoj
KTM 790 Duke
Miss_Orchidee skrev:
Få se nu.... så här måste det ha varit...

När jag var ute på ett av mina kejserliga uppdrag i det alldra sydligaste av sydamerika, hamnade jag mitt ute i djungeln utan komunikations möjligheter med omvärlden. Helt issolerad som jag var så käkades det frukter och växter i flera dagar, dagarna blev till veckor och veckor blev till månader, månader till år osv... (ok kanske tog i lite där med år... men men..)
Till slut blev vi hittade av en konunga karravan som var ute i djungeln för att ta sig upp till det dåvarande Cowboy mexico... Så träffade jag Rossorio Vallentinio som svepte med mig på hans blåa springare och förde mig hela vägen till Hotel Ritz i New York. Han blev tvungen att fortsätta sin resa mot mexico och jag fick stanna på Ritz.
Jag brukade stå på balkongen i min vita tunna klänning fladdrandes i vinden och vänta på att han skulle komma tillbaka...
Så en dag kom han där på sin springare med en vit blomma i handen. En Orchidee.... sen dess har han kallat mig för sin Orchidee... :3freak



:rolleyes: eller så var det bara en häst i stallet som hette det när ja va i yngre 6-års åldern av mitt liv..... :3freak

:Bugar :Bugar :Bugar
 

kajlyl

Tillbaka!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Helsingborg
Hoj
Gsx-R600
2fast4hjo skrev:
Kaj är ditt förnamn och lyl syftar på kapsyl, .
nope.. blue va på rätt spår, när jag o några polare satt o lirade Age of Empires(måååånga år sen, good times) så lekte vi med namn och efter några omgångar så blev Lord Kähler(efternamn) till Lajd kajlyl, kort: Kajlyl :tomten
 

Arctic#1

www.saltdalmc.com
Gick med
29 Apr 2004
Ort
Norge
Hoj
Kawasaki Zx6R
Børjade med skotrar långt innan jag kjøpte hoj, och jag har bara haft Arctic Cat's. sen bor jag vid polar cirkeln (Arctic circle you now)
 

Kahobe

Guaranteed Carbon Free
Gick med
20 Mar 2003
Ort
in da bush
Hoj
KAwasaki, 5½xHOnda, 3xBEnelli, m fl..
Fantasilös..

KA-wasaki
HO-nda
BE-nelli

..bara vad jag kör...
 

floodi

Sporthojsnörd
Gick med
13 Feb 2005
Ort
earth , europe , sweden , southsweden , Kalmar , S
Hoj
gul 03á
~Settan~ skrev:
Blivit kallad för Settan sen jag var tre skitar hög. Ett smeknamn med andra ord. Kallades också (av mamma) för "Norpan" vilken jag tror musen eller råttan eller nåt liknande i Fragglarna heter (lite osäker där)... :rolleyes:

nääe DR Snuggles pundarserien nr: 1

heehe

redan fått svar på det såg jag.. men skitsamma :3freak
 
Last edited:

Flyer

...?
Gick med
10 Mar 2004
Ort
Löddeköpinge
Hoj
Ducati Multistrada -03, Cagiva Elefant ie GT-91
Flyer har hämtats från mina andra intressen - skärmflygning och skytte. Nu blir det bara skytte. En flyer är ett ströskott som hamnat lite vid sidan av de övriga i en samlad träffbild, lite vid sidan av och lite annorlunda. Taget med självinsikt och ironi.
 

Fakkverk

Nu med mustasch!
Gick med
3 Nov 2003
Ort
Norrköping
Hoj
Cagiva Freccia c12R -90
Mitt namn syftar till ramkonstruktionen hos Ducati, tyckte dock att det var roligare att stava det lite annorlunda.
"Fakk" är ju ganska vanligt förekommande här.

Mitt tidigare nick, "Il Mostro" är en mördare det talas om i "Hannibal" som jag tycker är en riktgt bra film.

På italienska betyder det "Monstret" - jag hade en Ducati Monster tidigare.

/ Johan
 
Last edited:

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Emmi eftersom jag heter så. Använder Zephyria på andra forum och det kom ifrån en hästbok som jag läste när jag gick i mellanstadiet, där det fanns en vildhäst som kallades för Zephyr. Sen la jag till "ia"...
 

ListKid

Pysslar oxå med www.ripamfk.com
Gick med
8 Feb 2005
Ort
Kristianstad
Hoj
XJ 900 Diversion
Tristast nick-historia hittils kanske....

Fick mitt spännande nick som användarid på ett jobb för massa år sen....

Men visst låter det lite....18-år-wannabe-i-chatrummen om det..ListKid...

List=första två bokstäverna i förnamn + första två i efternamn..
Kid=ISO-koden för Kristianstad....


Å andra sidan är jag rätt snygg så.....

//Linus
 

slippy

med lem
Gick med
2 Feb 2004
Ort
Västerort
Hoj
såld
Varför kallar man sig tjockisbulle då man inte är speciellt tjock ?

på 173cm och 70kg tycker inte jag är speciellt tjock men om dom 2 närmsta kompisarna är 175-180 och väger typ 60kg så blir man i sammanhanget helt plötsligt tjock.

allt är relativt va


Sen är det så härligt att säga tjockisbulle,
testa själva, tjuuååkkisbuuueeelle, så nu kallar jag dom flesta för tjockisbulle, just för att det är så härligt att säga.

:tummenupp
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top