Gustav O skrev:Eller den här...
![]()
Gammal man har svårt för att skilja på färger........Lobo Gixxer skrev:Den gula lätt! Lite "classic" RR stuk på den. Den här ovanför ser lite psykedeliskut tycker jag...
Men de e ju jag de.
stoooffe skrev:Som det är tänkt nu ska ja införskaffa en foggy mask.
![]()
Nån som har något att säga om den
FUNKAR!!!
Lobo Gixxer skrev:Den gula lätt! Lite "classic" RR stuk på den. Den här ovanför ser lite psykedeliskut tycker jag...
Men de e ju jag de.
Alicia skrev:Har tänkt att skaffa en ny hjälm, en AGV Stealth, ett par vita oxtar stövlar, antingen får jag ett begagnat VT1000 Clover ställ eller så får jag se om jag har råd å köpa ett nytt grönt, svart, vitt skinnställ. (Måste ju matcha hojen)
Hojen ska lackas om till grönt, svart och vitt. Den ska även få fälgarna pulverlackade vita.
VT 1000 stället
Maria1980 skrev:Har du testat Oxtar förut?
Jag köpte sådana först, men fick byta till Alpinestars Lady då Oxtar inte alls gick att köra i... De var så hårda och osmidiga, kändes som att ha pjäxor på sig, kunde knappt röra fotleden=gick inte att växla... A-star är sköna och de har en snygg variant i vitt oxå , mitt råd är att köpa dem istället =)
Maria1980 skrev:Har du testat Oxtar förut?
Jag köpte sådana först, men fick byta till Alpinestars Lady då Oxtar inte alls gick att köra i... De var så hårda och osmidiga, kändes som att ha pjäxor på sig, kunde knappt röra fotleden=gick inte att växla... A-star är sköna och de har en snygg variant i vitt oxå , mitt råd är att köpa dem istället =)
Så bra idé att någon gjorde en sticky redan för ett och ett halvt år sedan.suntrip skrev:Vore det inte en bra ide att länka upp lite Engelska och Tyska internet sidor att handla allt snask på?
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |