Legenden skrev:Förutom hjälmen så blir det ju även ett par nya handskar mm. skulle jag tro..
stoooffe skrev:Någon som vet ifall det brukar vara bra priser på MC-utrustning på "På 2 hjul" mässan?
Gurra Gixxer skrev:Förra året var det typ standard priser lite saker billigt men det var inte av dem kända leverantörerna
Snygg hoj Schyssta stövlar också!Alicia skrev:Har tänkt att skaffa en ny hjälm, en AGV Stealth, ett par vita oxtar stövlar, antingen får jag ett begagnat VT1000 Clover ställ eller så får jag se om jag har råd å köpa ett nytt grönt, svart, vitt skinnställ. (Måste ju matcha hojen)
Hojen ska lackas om till grönt, svart och vitt. Den ska även få fälgarna pulverlackade vita.
VT 1000 stället
Jag har med köpt snaab, 9000 snowboard trip edition, med värme i sätena etcEureka skrev:Blev inte så mkt hoj just nu men köpte mig en hyffsad ok bil tycker jag
SAAB 9-3 ss AERO
* 6 växlad
* Prestige 13 högtalare 300W
* GPS Navigation med Röststyrning
* Bluetooth
* Inbyggd Mobil
* Klimatanläggning, AC, Taklucka,
* Regnsensorer, Parkeringshjälp,
mm
Under vintern är det bra med bil i alla fall
stoooffe skrev:Okej de va ju lite synd. Ska iaf satsa på att hitta ett par grymma stövlar där.
Gurra Gixxer skrev:Beställ från tyskland halva priset och typ endast 150kr i frakt..
bara till att prova str i någon mc affär
www.fc-moto.de
http://www.motostrano-store.com/ Tror den e engelsk
Da Fris skrev:kom tidigt.......
stoooffe skrev:Tack så mkt för tipset!
Några riktigt bra som du kan rekommendera?
Gurra Gixxer skrev:Sorry missa att svara dig...
Oxtar tc EVo nånting vad dem heter är riktigt sköna och bra stabila även i sidled och sidi vertigo corsa ska också vara riktigt bra mer justerings möljigheter än på oxtar...
Gustav O skrev:Varför vita stövlar? De blir ju dyngskitiga på en gång.
-Sandman- skrev:Hallå mannen, köpte du dina burkar hos motospeed?
Da Fris skrev:Nä, införskaffades i staterna...... Blev ganska billigt då tullen valde att släppa grejerna rakt igenom.
595$ med frakt för två dämpare tycker jag var överkomligt...
http://jardine.rideshop.com/cms/
Jepp, synd bara att systemet till Triplen inte finns i Sverige ännu, det var därför jag hämtade det från staterna......-Sandman- skrev:motospeed säljes dem för 1750:- kr det är billigt det
Da Fris skrev:Jepp, synd bara att systemet till Triplen inte finns i Sverige ännu, det var därför jag hämtade det från staterna......
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
|
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|