Da Fris
Segla gör dom som ej har råd med bensin
Olzon skrev:Nya tripeln låter gött redan med orginalsystem, men det kan väl bli bättre antar jag![]()
![Tummen upp :tummenupp :tummenupp](/img/smilies/thumbup.gif)
Olzon skrev:Nya tripeln låter gött redan med orginalsystem, men det kan väl bli bättre antar jag![]()
Du har förvisso rätt om att de blir lika skitiga men ett par vita stövlar är betydligt svårare att hålla fräscha, till utseendet, än ett par svarta.pakopak skrev:HAHA! Det är precis som folk som säger att vita strumpor blir skitigare än svarta. Det är helt fel skiten syns bara lite bättre! Så skärpning och putsa mera!
Nya toppar som är portade + nytt insprut som är större + 8mm. Och som grädde på moset ska hojen upp i bänken igenmorecore skrev:Som det låter alltså.
Jag skall (förutom ny mc) försöka köpa mig en Shark RSR2 eller AGV titech, innan våren. Annars har jag så jag klarar mig...
Har ni spanat in nya 2006 produkter som är värda att se, eller som ni planer på att införskaffa, släng in dem i denna tråden!
Och glöm inte köpa er något kul i julklapp!![]()
Ja men god-hjul då.
Alicia skrev:Köpte ett par Sidi Vertigo Corsa igår, underbara stövlar. Värt varenda krona.
Tyckte att det var grymt att man kunde ställa ut stövlarna över vaderna.
Så i år blir det att köra med den här utrustningen.
Har dock inte bestämt mig för vilken hjälm än. Kanske en XR-1000 Alloy, den vita. Annars vill jag ha en Arai Route GT, den gula. Lägger upp bilder på båda två.
Åsa skrev:Ett tips är att provköra hjälmen, det är först då du märker om den sitter perfekt på din skalle. Jag har provat en hel del modeller, men till min skalle passar bara Shoei...
Coola prylar du köper, snyggast i depån blir du!![]()
Route GT hjälmen finns på Mlol.de för 399€, i den gul/svarta lacken.Alicia skrev:Testade en Route GT hjälmen förra helgen, men problemet där är att en gula verkar vara omöjlig att få tag på. Shoiehjälmen lär bli enklare
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |