GSXR1100R
The older i get the faster i was
Det finns många olika sätt att fördela kostnaderna, men det bästa tipset är att köpa hojen tillsammans så att samtliga förarna äger sin del i hojen, när man sedan köper däck och delar så sätter man in kvittot i en pärm, på så vis ser man vem som betalt vad.
Ett ERF brukar kosta ca:7-10K lite beroende på däckslitage och vurpor, men är man tre förare så delar man på kostnaderna och då är det ganska överkomligt jämfört med R-600 eller R-1000.
Om någon i teamet klotar så delar vi på kostnaderna, det är ju racing och vad som helst kan hända.
Se till att ragga depåpersonal, det behövs till tankning och eventuell mekning.
En tävling brukar börja på lördag morgon med bes. sedan kör man tidskval, ett förarmöte och sen tävlingen som pågår i sex timmar.
Ett ERF brukar kosta ca:7-10K lite beroende på däckslitage och vurpor, men är man tre förare så delar man på kostnaderna och då är det ganska överkomligt jämfört med R-600 eller R-1000.
Om någon i teamet klotar så delar vi på kostnaderna, det är ju racing och vad som helst kan hända.
Se till att ragga depåpersonal, det behövs till tankning och eventuell mekning.
En tävling brukar börja på lördag morgon med bes. sedan kör man tidskval, ett förarmöte och sen tävlingen som pågår i sex timmar.