ERF team

Starta ERF Team?

• Antal röstningar
    0

Kamikaze kid

Inget är omöjligt....
Gick med
16 May 2003
Hoj
En snabb en med en tjock gubbe i sadeln
Lindén skrev:
2059140 Fixat nu!
Har ju en förkärlek o sammla stygn o ärr på min kropp så idag var jag tvungen o göra fet jack i fingret med lite stygn som följd :mad:
Hade därav (o lite till) lite tid o jobba in o så men nu e det kirrat börjar jobba 04 imorgon :) :3freak

Du är så duktig så!
Det är därför vi vill ha dig med i gänget! :lol

Pertan

ESTJ
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Aprilia Mille 2K
Kamikaze kid skrev:
2063111 Tackar för en trevlig första träff!

Nu är projektet igång!
Jävlars så spännande! :D
Tack själv det var jättetrevligt och kul, jag kommer köra bana rent mentalt i en vecka nu, ska forska lite på några sponsorer jag kom på.

Konceptet och inställningen känns helrätt.

Triggerhappy

Måste man tvätta den?
Gick med
25 Apr 2003
Hoj
Hojlös
Hello,
Megatack för god middag och spännande möte.
Låter som det kommer bli en rapp maskin för teamet att spaka.

Hur jäkla kul kommer inte detta bli :D

mickelin

Guest
.

Godnatt på er och tack för god mat, trevligt sällskap och en trevlig kväll!

Lindén

Slutkört!
Gick med
27 Sep 2003
Hoj
Piagio med trampor
Kommer o bli toppen!
Vi som ej kör så fort behöver ju inte oroa oss!
Velentino skjutglad tar igen det vi inte presterar :D

Dr.Bike

Guest
Triggerhappy skrev:
2063315 Tack för den pressen :argpådato

:D

*asg* Det DÄR kommer du få äta upp till döddagar! (mkt. kul!) :lol

Tack alla, det var prexis lagom nivå och förväntningar!
Racing kostar - men detta blir billigare än att köra själv :tummenupp
Har redan kollat av blocket tillsammans med herr P och hittat bl.a förknasare a´la Keihin.
Blev så inspirerad bara av tanken på racekänslan ute på banan att jag drömde om kommande lopp!
Säger som Pertan: Mentalt kör man ju bana i en vecka nu :hihi

Jävlars vad spännande!

Triggerhappy

Måste man tvätta den?
Gick med
25 Apr 2003
Hoj
Hojlös
Imponerande egenskaper hos teamet:

Pertan: Team chef i Sveriges hetaste ERF team. Trodde han inte när vaknade igår :hihi
Lindén: Tajjärps tjänste pimp, ge han en gråsten å han kommer tillbaks med precisionsbearbetad titanium. - Det fixar jag ! smattrade han fram vartefter saker behövde tillverkas... :Bugar
Kamikaze Kid: Kan bygga rejshoj på tallbarrs soppa. Kan nån bygga en snabb maskin på ULTRAtight budget så är det han.
DrBike: Mr motortrim...kan fila fram oanade krafter ur japanskt aluminium. Jag betvivlar inte att vi kommer ha en sjukt snabb maskin.
Jag: tja...jag får väl fixa käk eller nått... :huvet

Hmmm...jag tar med silvertejp....

Pertan

ESTJ
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Aprilia Mille 2K
Triggerhappy skrev:
2063854 Imponerande egenskaper hos teamet:

Pertan: Team chef i Sveriges hetaste ERF team. Trodde han inte när vaknade igår :hihi
Lindén: Tajjärps tjänste pimp, ge han en gråsten å han kommer tillbaks med precisionsbearbetad titanium. - Det fixar jag ! smattrade han fram vartefter saker behövde tillverkas... :Bugar
Kamikaze Kid: Kan bygga rejshoj på tallbarrs soppa. Kan nån bygga en snabb maskin på ULTRAtight budget så är det han.
DrBike: Mr motortrim...kan fila fram oanade krafter ur japanskt aluminium. Jag betvivlar inte att vi kommer ha en sjukt snabb maskin.
Jag: tja...jag får väl fixa käk eller nått... :huvet

Hmmm...jag tar med silvertejp....
Silvertejp och pasta kokat på bräntgummi och nitrometan ihop med lite sniff i dojjan får redbull att kännas som valium.

Blygsam beskrivning av dig själv med tanke på hur du ser på oss övriga, du kan ju köra :tummenupp och kommer sopa rent åt oss andra.

Kamikaze kid

Inget är omöjligt....
Gick med
16 May 2003
Hoj
TH får vara den snygga divan som ska köra fort! :D

Känn ingen press....Absolut ingen press...
Men vi kommer lägga ner massor av tid för att du ska kunna köra fort...
Känn ingen press!

Triggerhappy

Måste man tvätta den?
Gick med
25 Apr 2003
Hoj
Hojlös
Shit va jag skall klaga på materialet *ASG*

Värsta Biaggi stuket: mnjae inge fart på maskinen, teamet tar inte uppgiften på allvar, ni ser ju själva ...däcken är inte tillräckligt svarta... :hihi

Fekk nu börjar bli orolig: :näsblod Vad har ni för förväntningar...ni hajjar att jag ligger runt 1,56,02 på Gälleråsen :yoparty feel the speeeeeed

Last edited:

Pertan

ESTJ
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Aprilia Mille 2K
Triggerhappy skrev:
2065056 Shit va jag skall klaga på materialet *ASG*

Värsta Biaggi stuket: mnjae inge fart på maskinen, teamet tar inte uppgiften på allvar, ni ser ju själva ...däcken är inte tillräckligt svarta... :hihi

Fekk nu börjar bli orolig: :näsblod Vad har ni för förväntningar...ni hajjar att jag ligger runt 1,56,02 på Gälleråsen :yoparty feel the speeeeeed
Biaggi :gnissla :gnissla Du sa ju Rossi igår :pannkyss

1,56,02 var väl inte med en DrBike & KamikazeKid edition motor, du kommer sätta personbästa med denna hoj.

Team chefens order: Mental träning i helgen!!! Eurosport fredag 12:15 träning och lördag 09:45 tävling det är Moto Gp start 13:30:tummenupp så ingen kollar på curling eller biljard :fatta! .

Last edited:

Triggerhappy

Måste man tvätta den?
Gick med
25 Apr 2003
Hoj
Hojlös
Pertan skrev:
2065124 Biaggi :gnissla :gnissla Du sa ju Rossi igår :pannkyss

1,56,02 var väl inte med en DrBike & KamikazeKid edition motor, du kommer sätta personbästa med denna hoj.

Team chefens order: Mental träning i helgen!!! Eurosport lördag träning och söndag tävling det är Moto Gp :tummenupp så ingen kollar på curling eller biljard :fatta! .

Ja cheifen !

Dr.Bike

Guest
Precis!

Vi ska bygga en maskin som är så slö att det går att hålla full gas i kurvorna = det går trots allt fortare än de som måste ligga och pendla på moppe-effekt! ;) *ajnstajn tinki´n*

Så oroa dig inte för maskinen TH, Vi ska se till att ALLT är så bra att bara DU som den sista STARKA länken i kedjan kan bilda "the package" och se till att vi vinner! :2cool
Så igen: Känn ingen press.

(saken är väl den att du med dina senaste "flerahundra-hej-och-hå-hästars-maskiner" kommer börja böja dig ner och leta efter det ställbara munstycket samt vrida av gasviren när du vill tro att det är hälften kvar... ;) )

Last edited:

Kamikaze kid

Inget är omöjligt....
Gick med
16 May 2003
Hoj
Triggerhappy skrev:
2065056 Shit va jag skall klaga på materialet *ASG*

Ja jo du skulle bara våga! :D

Förövrigt har jag ett lite klurigt team namn på förslag.

Happy Racing Club.

Blir HRC förkortat! :D

Vad tycks?

Med lite majblommor på hojen så är det klockers! :hihi

Last edited:

Pertan

ESTJ
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Aprilia Mille 2K
Kamikaze kid skrev:
2065327
Happy Racing Club.

Vad tycks?

Fyndigt men för att skona övriga deltagare så hoppar vi över blommorna SNÄLLA!!! Vi är ju ett team så Happy Endorfin Attack Racing Team blir HEART och symbolen ett hjärta! gulligt :va

Dr.Bike

Guest
Men fjöl av! :lol
Måste allt nuförtiden vara så gulligt!
F-n det låter ju som ni håller på att döpa ett dagis!

Nä nåt mer maskulint! Som Team Härdsmältan! Eller Team PVKV, ja nåt sånt... ;)

Ska det ändå vara fjolligt kan vi väl heta Team Myrorna (Uttalas Majrorna, så de amerikanska teveteamen hajar... :rofl)
För det lär ju vara på myrorna vi köper allt vi behöver med tanke på budgeten... säkert är det nåt dösbo från tiden då alla hade vurpollon och lång skinnrock som lämnat in grejor!
Å så finns säkert några kolvar från en gammal silverpil som kan passa...

Morsan lovade att sponsa med en gammal torkhuv i äkta akrylplast som vi kunde såga till ett doule bubble kåpglas ur! (skulle tro att det blir multi-bubble med tillhörande optiska fenomen för den som vågar krypa ner bakom...)

Last edited:

Triggerhappy

Måste man tvätta den?
Gick med
25 Apr 2003
Hoj
Hojlös
Dr.Bike skrev:
2065304 Vi ska bygga en maskin som är så slö att det går att hålla full gas i kurvorna

Det är förmodligen precis det som behövs :D

Kamikaze kid skrev:
2065327 Ja jo du skulle bara våga! :D

Förövrigt har jag ett lite klurigt team namn på förslag.

Happy Racing Club.

Vad tycks?

Den var ju riktigt klurig ! Majblommorna alltså...kan jag ha på min klänning då ?

Pertan skrev:
2065985 Fyndigt men för att skona övriga deltagare så hoppar vi över blommorna SNÄLLA!!! Vi är ju ett team så Happy Endorfin Attack Racing Team blir HEART och symbolen ett hjärta! gulligt :va

Våra konkurrenter kommer darra av skräck :D :D Känner redan det mentala övertag vi kommer ha, DE åker med nya kolfiberkåpor på sina tokpreppade -05-06ór å små blodtörstigadjävlar lackerade i mattsvart.

Vi kommer med en 90 tals hoj med 4 lager färg varav det sista är matt pennrött med nylackade hjärtan på !! Shit va de kommer kissa på sig :Bugar

UNDERDOG...and we like it :fyllisar :lol

Nyheter
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...