GSXR1100R
The older i get the faster i was
En Ducce kan man ju gissaJepp
Har du fångat nr 7 på bild under dem få 12 varv dem körde?
En Ducce kan man ju gissaJepp
Har du fångat nr 7 på bild under dem få 12 varv dem körde?
En Ducce kan man ju gissa
BjörnE gick i depån lite tidigt på andra pass, fick ni åxå svartflagg
Tråkigt! Hur gick det för skönheten?
nja jag gör som jag blir tillsagd från bandepå vi håller på att drilla ihopp ett skit bra rec team med paraply flickor, snygga badpojkar ja hela kittet. när jag gick av första stinten låg vi på en fin fin 8:de sen sjabblade vi (jag mest) till det vi brukar vara bästa på, stoppen!! det tog tid och vi fick helt rätt svartflagg med. vi rasade ner till en 23 (?) då blev jag sur och resten av teamet tog sitt ansvar. vi började avancera och med lite fin lir lyckades vi bärja en 13:de.
björn
Det var nog här ungefär, som baken helt plötsligt steg ut en bra bit.
Jag klängde mig fast och höll konstant gas i elegant speedwaystil, alltmedan hojen "juckade" sig fram. En bit upp i backen fäste det, och på fjädringsreturen skickades jag av, ÅT HÖGER. Under mina förvånansvärt lindriga kullerbyttor såg jag att när väl hojen slapp mitt improduktiva stretande så vände den upp och styrde rakt fram mot krönet. När jag fick luft igen, och signalerat ok till posteringen, så gick jag och letade efter hojen. Den hade helt odramatiskt lagt sig tillrätta i halvmeterhögt, mjukt gräs en bit från banans HÖGRA SIDA.
Jag reser den och kollar vad som är trasigt, men hittar inget! Startar och kör in i depå.
Vi missade att bromsvätskebehållaren bak var borta. Vår käre vän från Roadracingens Finrum noterade detta en stund senare, när frambromsen inte var pumpad efter hjulbyte.
nja jag gör som jag blir tillsagd från bandepå vi håller på att drilla ihopp ett skit bra rec team med paraply flickor, snygga badpojkar ja hela kittet. när jag gick av första stinten låg vi på en fin fin 8:de sen sjabblade vi (jag mest) till det vi brukar vara bästa på, stoppen!! det tog tid och vi fick helt rätt svartflagg med. vi rasade ner till en 23 (?) då blev jag sur och resten av teamet tog sitt ansvar. vi började avancera och med lite fin lir lyckades vi bärja en 13:de.
björn
björn
Två bilder blev det
Jag hörde att du och Johan (flugan) satt och räknade på om jag skulle hinna ikapp er och sno er plats . Men det gick ju inte
Xenosmurfarna ? hittade inte 35, detta är 135.
Madicken är ute och kör vilserundor, notera däckmärket på tanken, Tussilago har nu 100% vurpstatestik på samtliga träningar & tävlingar
Ha där har gubben fel
Jag klarde en hel dags körning på A-torp utan att vurpa
Nytt personbästa på banan noterades med, vid det tillfället
Du tappa faktiskt en knäpuck
Igen vurpa men allt ska väl med in e de väll tänkt
Är det en vit puck så kan det vara den jag fick av en funkis!
Du tappa faktiskt en knäpuck
Igen vurpa men allt ska väl med in e de väll tänkt
Nä detta va en svart o jag lämna över den till en tjej. Tror hon sa de skulle va Tsunamis. Sen va väl inte du med på a-torp när sydskanes körde där, tror de va då han mena iaf annars har han en till
Är det en vit puck så kan det vara den jag fick av en funkis!
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|