GSXR1100R
The older i get the faster i was
Två bilder blev detDet vet du!
Två bilder blev detDet vet du!
10 eller 70, här stångas Skåneligan igen, dom gillade tydligen att köra med lite kåpkontakt.Team flying Doctor #70 var inte så snabba så vi borde hamna på någon bild.
Ja de va inte bra han är en (föraren) sann RR hjelte.
Bugar o bockar för den bilden, var lite tufft att hitta runt Falkenberg, första gången och allt. Letar fortfarande efter idealspåret, alla andra körde fort som fan så dom måste ha hittat rätt men jag känner mig vilse.Madicken är ute och kör vilserundor, notera däckmärket på tanken, Tussilago har nu 100% vurpstatestik på samtliga träningar & tävlingar
Kul att ni kom i målBugar o bockar för den bilden, var lite tufft att hitta runt Falkenberg, första gången och allt. Letar fortfarande efter idealspåret, alla andra körde fort som fan så dom måste ha hittat rätt men jag känner mig vilse.
Ska försvara Tussilago lite här. Man kan inte göra så mycket när nån försöker sno bakhjulet från en. Däckmärken på tanken är hårdrock!
Skåneligans pågar har inte att göra i REC och enligt egna önskemål så vill dom köra NEC men får inte.Skåneligan klämmer #27 i Nyhem
Det var vårt enda mål den här tävlingen, höll på att gå åt pipan men det fixade sig.Kul att ni kom i mål
Skåneligans pågar har inte att göra i REC och enligt egna önskemål så vill dom köra NEC men får inte.
Konstigt i mina ögon, REC är väl Rookie Endurance Challenge? Nu är fartskillnaderna alldeles för stora och deras (samt några andra som inte heller borde köra i REC då dom redan teamar i NEC) omkörningar blir väldigt våldsamma. Ingen nämnd då dom själv säkert känner igen sig. Uppklassning borde vara given för dessa.
Det var vårt enda mål den här tävlingen, höll på att gå åt pipan men det fixade sig.
Jag är benägen att hålla med, både Skåneligan och NRT borde köra i NEC.Skåneligans pågar har inte att göra i REC och enligt egna önskemål så vill dom köra NEC men får inte.
Konstigt i mina ögon, REC är väl Rookie Endurance Challenge? Nu är fartskillnaderna alldeles för stora och deras (samt några andra som inte heller borde köra i REC då dom redan teamar i NEC) omkörningar blir väldigt våldsamma. Ingen nämnd då dom själv säkert känner igen sig. Uppklassning borde vara given för dessa.
Det var vårt enda mål den här tävlingen, höll på att gå åt pipan men det fixade sig.
Nä, låt oss ha vår sandlåda ifred.Håller helt med om att förarna som har team i NEC kanske inte borde göra inhopp i REC varje race också.
Jag är benägen att hålla med, både Skåneligan och NRT borde köra i NEC.
Men så här har ERF alltid varit när det bara fanns en klass, enorma temposkillnader kan nu undvikas om bara teamen tillåts köra i rätt klass.
10 eller 70, här stångas Skåneligan igen, dom gillade tydligen att köra med lite kåpkontakt.
Aha det förklarar en hel del, Brånalt ska ha stor cred för att han roddar dettaVilket de säkert gör om alla team anmäler sig i tid. Så att Brånalt vet hur många som kommer till start lite tidigare än samma morgon som tävlingen är.
Han har klagat varje tävling jag har varit med på att folk inte anmäler/betalar eller avanmäler sig i tid.
Även kallad Nyhem, varför filmade du inte under racetTackar.
Ser ut att vara "oval" högern efter esset över krönet.
Nä, låt oss ha vår sandlåda ifred.
Nu låter jag kanske sur men i så fall missuppfattas jag.
Vi har inget med toppstriden att göra, vi slutade 21:a igår och var glada att ha tagit oss imål trots en vurpa på kvalet.
Däremot så undrar jag hur vad dom team som ligger närmst efter "proffsteamen" tycker. Dom kanske vill klassa upp sig till NEC och testa lyckan där? Nu hamnar dom på platserna utanför pallen och får kanske inte den chansen för att nån bestämt sig för att leka lite även på söndagen.
Dessutom blev jag riktigt tight omkörd på vid ett par tillfällen igår. På dumma ställen vilket påverkade MIN säkerhet. Dom som gjorde dessa omkörningarna är medvetna om det eftersom det kom både hand- och fottecken som "förlåt". Jag vet att vi sysslar med rejsing men på REC nivå ska det vara mer "For Fun" än i NEC.
Så jag hoppas att ERF ledningen tittar på resultattabellerna och justerar i båda serierna, upp och ner, så vi får jämnare hastigheter och tightare rejs.
Även kallad Nyhem, varför filmade du inte under racet
Jag håller med dig, så lite kanske du missuppfattade. Vi kör också "for fun" vilket REC borde vara. Vi är deffenitivt inget topteam heller, men hade kanske haft chans på topp 10 utan "inhopparna" från NEC.
Han nöp lite hårt på bromsen efter rakan och lekte sedan med hink o spade i sanden.. tyvärr..
Vill ni se bilder från REC?
Xenosmurfarna ? hittade inte 35, detta är 135.Någon som har fångat nr 35 Rec på bild?
Tack på förhand MVH Oskar
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |