Harmon Rabb: Jag ogillar röda bilar... men jäklar va snygg den var! antar att Fiat 500 är undantaget som bekräftar regeln
Har ryggen hunnit/kunnat anpassa sig? eller är det psyket som fått anpassa sig till skalstolen?
Den är grå solid, men bilderna blir inte helt korrekta, ska försöka hitta en bättre.
Heter färgen Campovolo Grey? Har inte sett den i verkligheten själv, men den kan ju vara ett intressant alternativ till just vitt.
Här är en bild med en vit parkerad bredvid (samma ljus således)
Japp, Grigio Campovolo, den är snygg i verkligheten men jag har bara sett en enda irl med den färgen så jag har nog glömt hur den såg ut.
Dock väljer ju nästan alla vitt och jag vill inte vara en i mängden, lite egenheter får man ju kosta på sig.
Jag har haft en Mini Cooper S -04 med kompressor som jag byggde om kompressorn på, bytte avgassystem till ett John Cooper Works, chippade och bytte luftburk osv.En grigio med rosso speglar är riktigt snyggt.
Hur står sig Abarthen mot en Mini Cooper S? Någon som har koll?
Idag fick jag äntligen arslet ur vagnen och åkte och provsatt en 595 Competizione hos en återförsäljare.
De små dockstolarna svalde inte min muskulösa ryggtavla och dessutom satt man så högt i dessa att det blev för lågt i tak.
Tyvärr kan man inte sänka stolarna heller, det blir ingen Abarth, DS3:an stannar.
Men dom är balla, riktigt balla.
1,87 och hundra pannor.Hmm, hur stor är du då?
Jag har haft tankarna på en Abarth länge nu. Men om dom är så små så är det ju inge kul.
Idag fick jag äntligen arslet ur vagnen och åkte och provsatt en 595 Competizione hos en återförsäljare.
De små dockstolarna svalde inte min muskulösa ryggtavla och dessutom satt man så högt i dessa att det blev för lågt i tak.
Tyvärr kan man inte sänka stolarna heller, det blir ingen Abarth, DS3:an stannar.
Men dom är balla, riktigt balla.
Ja, jag har varit sugen länge men insåg nu att det inte var nåt för mig.Det var ju synd. Jag vet att TMC motorsport har distanser som sänker skalstolarna från Sabelt. Om det fungerar på standardstolen låter jag vara osagt. Hade själv funderingar på att sänka stolarna på min.
1,87 och hundra pannor.
Stolarna är rätt smala och man sitter där man sitter, är man lite lagom italiensk i kroppshydda så är dom säkert kalas, Sabeltstolarna alltså, de vanliga har jag inte suttit i.
Ja, jag har varit sugen länge men insåg nu att det inte var nåt för mig.
Dessutom är jag fast i Dieselträsket.
Det var en showroom-bil, kommer fler snart och då även möjlighet att provköra.Tog du tillfälle i akt och provkörde en åtminstone eller provsatt du endast?
Det var en showroom-bil, kommer fler snart och då även möjlighet att provköra.
I willTa och testa en när det finns möjlighet till det även om du inte tänker köpa
I will
Sjukt rolig bil! Bara ler när man gasar rundor i den!
The Abarth 695 biposto makes its official on-road debut
"Gumball 3000": the non-competitive rally for 120 supercars which cover over 3000 miles in less than 10 days
Abarth is the only official automotive partner of the sixteenth edition which will cross North America and Europe
Asså, jag funderar lite här, blir en Custom tråkig efter en vecka, måste jag ha en Compmetizione?
Kör väldigt lite, 7-800 mil per år.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC
Triumph Motorcycles har pre... |
|
Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!
I förra veckan presenterade... |
|
Var tionde bilist lever inte upp till synkraven
Över 600 000* bilister i Sv... |